روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 24 من 28 الأولىالأولى ... 141516171819202122232425262728 الأخيرةالأخيرة
النتائج 346 إلى 360 من 407

الموضوع: مغتربات في الكويت

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro_koko مشاهدة المشاركة
    ezayokom ya banat...ana rege3t mn masr embare7..w moshta2lkom gedaaaaaaaaaan
    الف الف الف حمدالله على سلامتك يا وحشه ياللى نسيتينا ليكى حق بقى ما انتى فى مصر بقى المفروش متفتكريش اى حاجه تفكرك بالغربه ,,, احكيلنا اخبار مصر ايه بالله عليكى واحساسك ايه وانتى نازله من الطيارة وخلاص بقيتى على ارض مصر يااااااااااااه انا مشتاقه للاحساس ده اوىىىىىىىىى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dandona we bas مشاهدة المشاركة
    احكيلنا يا مارو عملتي ايه في مصر الف حمدلله على سلامتك يا قمر

بنات حد يعرف مكان شقق في الفروانية أودة و صالة و مطبخ و حمام مساحتهم كويسة و في رينج 150 او 140 و ياريت لو اقل بالله عليكو
    طالما فى الفروانيه هتلاقى كتييير انتى بس دورى فى الوسيط وفى الهدف وانتى هتلاقى كتير اوى ما شاء الله انا هبعتلك الموقعين ع الخاص تشيكى عليهم كل يوم وانتى هتلاقى باذن الله

بنات لو حد يعرف ناس بتحب تشتغل مندوبين تسويق بالعموله يقولولى انا زوجى ان شاء الله بيكون شركه هنا برمجيات ومحتاجين مندوبين تسويق مش شرط على فكرة مندوب ممكن اى حد يعرف مثلا صيدليه مستشفى حد عاوز يعمل موقع شركه عاوزه برنامج محاسبى او مخازن او اى برنامج وليه عموله 5 % انا نفسى جبت لجوزى موقع صغير اخدت عموله وبجد العموله بتبقى كبيره على حسب اللى بيييجى ,,, فلو عندكوا خبر فى المواضيع دى قولولى

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    السلام عليكم
    ازيكم يابنات وحشتونى كتيييييييييييييير فترة صيانة المنتدى
    يارب تكونو كلكم بخير
    يالا طمنونا عليكم واحده ورا التانيه كده
    وحمدلله على السلامه يا مارو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضى القناديل مشاهدة المشاركة
    بنات لو حد يعرف ناس بتحب تشتغل مندوبين تسويق بالعموله يقولولى انا زوجى ان شاء الله بيكون شركه هنا برمجيات ومحتاجين مندوبين تسويق مش شرط على فكرة مندوب ممكن اى حد يعرف مثلا صيدليه مستشفى حد عاوز يعمل موقع شركه عاوزه برنامج محاسبى او مخازن او اى برنامج وليه عموله 5 % انا نفسى جبت لجوزى موقع صغير اخدت عموله وبجد العموله بتبقى كبيره على حسب اللى بيييجى ,,, فلو عندكوا خبر فى المواضيع دى قولولى
    ضى بعد اذنك انا مش فاهمه كلامك :o
    يعنى انت عايزه حد يعمل ايه بالظبط
    عايزه حد يجيب لجوزك مثلا شغل للشركه بتاعته ؟؟؟؟؟
    ده اللى انا فهمته
    فهمت صح ولا لا :ss:

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على طريق العرس مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    ضى بعد اذنك انا مش فاهمه كلامك :o
    يعنى انت عايزه حد يعمل ايه بالظبط
    عايزه حد يجيب لجوزك مثلا شغل للشركه بتاعته ؟؟؟؟؟
    ده اللى انا فهمته
    فهمت صح ولا لا :ss:
    بصى يا ستى ,,, دلوقتى فيه شركه تكنولوجيا معلومات كبيرة ليها فروع فى مصر وفى الامارات وفى السعوديه وفرع السعوديه بتاعهم بيعمل شغل فى الكويت فعاوزين عملاء هنا علشان يفتحوا فرع هنا فلازم علشان الفرع يتعمل لازم وجود قاعده كبيره من العملاء فجوزى بقى المسؤل عن الشغل ده هنا فى الكويت يعنى ممثل الشركه فى الكويت فاحنا طالبين مندوبين تسويق لنشاطات الشركه بالعموله والعموله 5% على كل عقد بيتعمل وهما حاليا ماشيين في اجراءات ترخيص الشركة وفيه شغل جه عن طريق مندوبين بالفعل والنسبة بتكبر مع حجم الشغل

والشغل عبارة عن

1. برمجيات وتطبيقات > ORACLE & SQL SERVER > ل (شركات عقارية- مستشفيات - صيدليات - شركات مقاولات - محاسبة - مخازن - مبيعات - شئون موظفين - نقاط بيع بالباركود - شحن - مدارس - نوادي - فنادق - بصريات - تأجير وبيع سيارات - متابعة انتاج تصنيع - عقود ومناقصات - مناقصات - شركات سياحة )

2. مواقع انترنت - أجهزة كمبيوتر .

3.شبكات كمبيوتر - انترنت - ربط فروع - كاميرات مراقبة - انظمة تحكم - كروت ذكية - بدالات تليفون ... يعن اي نظم شبكات )

انا كده شرحتلكوا كل حاجه عن الشغل للى حابب يدخل فى الموضوع وممكن تعرفوا بقى اى حد شغال فى الموضوع ده ممكن اى واحده زوجها شغال فى شركه والشركه عاوزه شغل من ده فياخد هو النسبه كامله مع توقيع العقد ممكن اى واحد يحب هو يشتغل فى الموضوع ده عنده مثلا علاقات وساعتها لما يجيب 5 تحته فبيبقى ليه نسبه 2% على كل حاجه التانى اللى تحته يجيبها احنا معانا دلوقتى الحمد لله حوالى 6 شباب و5 بنات شغالين وجابوا عملاء فعلا بس عاوزين اكتر وناس كتير تدخل فى الشغل وكمان فيه تثبيت لاى مندوب لاعلى نسبه مبيعات خلال فترة اجراءات الترخيص

على فكرة انا بقيت شاطرة فى المواضيع دى ههههههههههههههههههه بجد يا جماعه الموضوع كويس ويستاهل والنسبه كويسه جدا وحاجه مش بتاخد وقت ولا مجهود

وربنا يوفق الجميع

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    امممممممممممممممم

تقريبا كده فهمت يا ضى
    وان شاء الله ربنا يعمل اللى فيه الخير

عروس ماسية
    انا جوزي شغال مدير ادارة المشاريع في شركة برمجات وسوفت ويرز بردو هل اقدر افيدكم يا ضي بحاجة من دي

عروس نشيطة
    ezayokom ya banaaaaaat...wsa7shtooony khalees
    daye..enty wa7shany w shyfaky 3mla sho3'l gamed w tenfa3y ra2es magles edaret a7san sherka ya amar..w hashof law gozy f sherketo ye2dar yesa3dkom
    e7sasy w ana f masr mosh ha2dar awsefo bs 7asset l ayam geret b shakl mosh tabe3y..w lel asaf
    rou7t la2et mamty ta3bana w 3malet 3mlaya w ma7desh fehom 2ally..ed3olha b l shefa ya gama3a
    dandona...be2zn allh hatla2y sho2a2 f l farwanya b l se3r ely enty 3awzah da
    3la taree2 l 3ors..allh yesallemikw w ya raab ye2assar 3alena kollena 3'orbetna

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    ازيكم يا بنات كلكم اخباركم ايه واحشنى خالص حمدلله ع السلامه يامارو ويارب تكونى قضيتى وقت حلو وربنا يشفى مامتك يارب ويقومها بالسلامه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dandona we bas مشاهدة المشاركة
    انا جوزي شغال مدير ادارة المشاريع في شركة برمجات وسوفت ويرز بردو هل اقدر افيدكم يا ضي بحاجة من دي
    اكيد طبعااا اللى بيحصل انه ممكن يحصل شراكه بين الشركتين يعنى اللى مش موجود عندكوا ممكن تاخدوه من عندنا واللى مش موجود عندنا ناخده من عندكوا كده يعنى ولو محتاجين برامج بنديهالكوا حاجات من هذا القبيل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro_koko مشاهدة المشاركة
    ezayokom ya banaaaaaat...wsa7shtooony khalees
    daye..enty wa7shany w shyfaky 3mla sho3'l gamed w tenfa3y ra2es magles edaret a7san sherka ya amar..w hashof law gozy f sherketo ye2dar yesa3dkom
    e7sasy w ana f masr mosh ha2dar awsefo bs 7asset l ayam geret b shakl mosh tabe3y..w lel asaf
    rou7t la2et mamty ta3bana w 3malet 3mlaya w ma7desh fehom 2ally..ed3olha b l shefa ya gama3a
    dandona...be2zn allh hatla2y sho2a2 f l farwanya b l se3r ely enty 3awzah da
    3la taree2 l 3ors..allh yesallemikw w ya raab ye2assar 3alena kollena 3'orbetna
    اخبارك يا مارو وانتى كمان وحشتينى اوى والله والف الف سلامه على مامتك ربنا يقومهالك بالسلامه ويطمنك عليها يارب ومتزعليش هيه دى ضريبه السفر اننا نبقى منعزلين عن اللى العيله كلها ونعرف الاخبار بالصدفه هما عندهم حق اكيد علشان مش عاوزين يقلقونا بس انا دايما لما بكتشف خبر ومخبيينه علينا اقولهم متحسسونيش انى فى غربه وايدى متكتفه عاملونى كانى معاكوا ,,, وان شاء الله تطمنى عليها وتطمنينا عليها ,,,,

بالنسبه بقى للمنصب اللى عينتينى فيه ههههههههه والله يا حبيبتى انا عامله زى سبع صنايع والبخت ضايع المهم مييييييييين اللى يقدر مواهبى المدفونه دى ويطلعها للنور هههههههههههه يالا هما الخسرانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصريه بالكويت مشاهدة المشاركة
    ازيكم يا بنات كلكم اخباركم ايه واحشنى خالص حمدلله ع السلامه يامارو ويارب تكونى قضيتى وقت حلو وربنا يشفى مامتك يارب ويقومها بالسلامه
    اخبارك يا قمر وانتى كمان وحشانا والله بس انتى فين دلوقتى فى مصر ولا فى الكويت انتى مش كنتى سافرتى ولا انتى بتكلمينا من ارض الكنانه

نداء خاص الى وجدااااااااان :
    وجدااااااان عوووووووووووووودى الى منتدااااكى عووووووووودى وطمنينا عليكى عووووووووودى قبل طلوع الفجر كلنا عاوزين نطمن عليكى هههههههههه

انتى فين يا قمرايه مش تطمنينا عليكى كده بعد ما كنت متضايقه مدخلتيش ولا حس ولا خبر خالص من يومها اشتقنالك

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    ازيك ياضى عامله ايه انا دلوقتى الحمد لله فى مصر ارض الكنانه انتو اخباركم ايه واخبار الكويت

عروس نشيطة
    akheran zahrtoo tany..betkhtefo fag2a ya banat leeh
    ezayek ya masrya ..w terga3elna b l salama isA
    daye ezayek w l manseb kman shaklo 2olyel 3aliki w law me7taga ay mosa3da ana ta7t amrek..ana 3ndy wa2t fady keteeeeeeeeeeer
    ama l neda2 le wegdan f e7na 3awzeno gama3y..yemken terod 3alenaa

عروس متألقة الصورة الرمزية وجدان احمد جاد
    ادينى رجعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ت والله يا ضى انتى فظيعههههههههه باموت من الضحك لما اقرأردودك .
    انا الحمد لله بقيت تمام شوفو اصل انا ربنا كرمنى واشتغلت فى حضانة بس كنت مكتئبه لانى معنديش خبرة وكنت خايفه يقولولى مع السلامه لانى ارتحت جدا لاستف العمل

بس الحمد لله بدأت اتعلم ورئيستى فى العمل مبسوطه منى لكن برده خايفه لان انا علشان اتثبت ويحولولى الاقامه لازم اجتاز امتحان وزارة التربية ربنا يستر ادعولى كتير انا هاقعد اقرأ ردودكو فى الفترة اللى فاتت اصلكو وحشتونى اوى اوى

عروس ماسية
    ربنا يوفقك ان شاء الله يا وجدان و يثبتلك الحال و ييسرلك الأمور كلها

حمد الله على سلامتك يا مارو وربنا يشفى مامتك يا رب
    دندونه شكرا على دعواتك يا جميل
    فينك يا ضى وحشتينىىىىىىىىىىى خاااااااااالص
    بنت مسلمه اخبارك ايه؟
    مصرية بالكويت يارب تقومى بالسلامة وترجعيلنا بالف مليون سلامه
    على طرق العرس فينك طمنينا على اخبارك
    كل البنات تقولى اخبارهم ايه يلا عوضونى عن الايام اللى فاتت

عروس ماسية
    انا يا وجدان موجودة اهو يا قمر انتي ازيك و عاملة ايه