روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 23 من 28 الأولىالأولى ... 13141516171819202122232425262728 الأخيرةالأخيرة
النتائج 331 إلى 345 من 407

الموضوع: مغتربات في الكويت

عروس متألقة الصورة الرمزية وجدان احمد جاد
    ازيكم يا بنات وحشتونى اوى سامحونى على الغياب بس والله مكتئبه خالص ومحبطه وحاسه انى نسيت الكلام ادعولى ولما ادخل تانى هاحكيلكم لانى زهقانه ومليش نفس اقعد ادام الكمبيوتر خالص
    اشوفكو على خير ان شاء الله

عروس نشيطة
    kheer ya wegdan 2al2tena 3aleky..rabena yeffarag hammek...ya banat ana masfra masr youm l gom3a B2ezn allh..da3watkom

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    لالالالالالالالالا وجدان زعلانه يرجاااااااله مالك يا قمرايه وحدى الله كله بيعدى ومش هتكونى امر منى بس ادينى بضرب فى الدنيا ومش عاوزه حاجه تهزمنى ,,, والله يبنتى انا قاعده فى استديو وورا فيلا يعنى لا بشوف حد ولا حد بيشوفنى وكمان جوزى بقاله اسبوعين مشغول عنى فى الشغل مش بييجى غير الساعه 12 بالليل وقاعده لوحدى الحمد لله لامعايا عيل ولا تيل ولا حد يونسنى قوليلى بقى ظروفى ولا ظروفك بس ادينى عايشه والله تصدقى انا بقعد اضحك فى نفسى وانا قاعده وبعمل حوارات مع نفسى هههههههههه متفكرنيش اتجننت بس بحاول يعنى احسس نفسى كان معايا حد ,,, انا جوزى داخل عليه من كام يوم لقانى عامله ماتش كوره ببلونات نافخه خمسه ورابطاهم فى بعض وعماله اشوطهم وارفعهم وعامله ماتش جامد ههههه دخل قعد وبصلى وخايف يكلمنى ههههههههههههه فكرنى اتجننت وانا اضحك بس انا بضحك على منظره وكل اما اضحك هو يخاف منى اكتر قلت اسوق عليه بقى اكتر رحت قاعده جنبه وفتحت فيلم رعب على الابتوب فيلم جامد يعنى ومن غير متكلم وجبت منظر كان فيه واحده بتقتل واحد بطريقه بشعه ورحت بصاله ومبرقاله كانى هنفذ فيه هههههههههههه تخيلوا بقى وهو ساااااااااااكت وقمت مشيت زى الصنم ومبرقه وداخله المطبخ فكرنى رايحه اجيب سكينه مشى ورايا وتخيلوا بقى المنظر ده وانا هموت واضحك بس تقمصت الدور انا مبرقه وماشيه وهو ماشى ورايا وخايف منى ورحت فعلا عند السكينه فلسه جاى يمسك ايدى رحت مصرخه فى وشه خضيته ههههههههههههههههه بيحلفلى بالله انه عمره مخاف اد اللحظه دى ,,, شفتوا بقى الهبل بتاعى والله بتحايل على الحياة الا ان يشاء الله

سيبك انتى يا قمر والله متزعلى نفسك من اى حاجه فى الدنيا مهيش مستاهله ولو عاوزه تفضفضى احنا تحت امرك كلنا فى اى وقت تحبيه

مارو ربنك يارب يوصلك بالسلامه وسلميلنا على مصر اوى ومتبقيش تغيبى عننا ابقى ادخلى وطمننينا عليكى وعلى مصر

عروس ماسية
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضى القناديل مشاهدة المشاركة
    لالالالالالالالالا وجدان زعلانه يرجاااااااله مالك يا قمرايه وحدى الله كله بيعدى ومش هتكونى امر منى بس ادينى بضرب فى الدنيا ومش عاوزه حاجه تهزمنى ,,, والله يبنتى انا قاعده فى استديو وورا فيلا يعنى لا بشوف حد ولا حد بيشوفنى وكمان جوزى بقاله اسبوعين مشغول عنى فى الشغل مش بييجى غير الساعه 12 بالليل وقاعده لوحدى الحمد لله لامعايا عيل ولا تيل ولا حد يونسنى قوليلى بقى ظروفى ولا ظروفك بس ادينى عايشه والله تصدقى انا بقعد اضحك فى نفسى وانا قاعده وبعمل حوارات مع نفسى هههههههههه متفكرنيش اتجننت بس بحاول يعنى احسس نفسى كان معايا حد ,,, انا جوزى داخل عليه من كام يوم لقانى عامله ماتش كوره ببلونات نافخه خمسه ورابطاهم فى بعض وعماله اشوطهم وارفعهم وعامله ماتش جامد ههههه دخل قعد وبصلى وخايف يكلمنى ههههههههههههه فكرنى اتجننت وانا اضحك بس انا بضحك على منظره وكل اما اضحك هو يخاف منى اكتر قلت اسوق عليه بقى اكتر رحت قاعده جنبه وفتحت فيلم رعب على الابتوب فيلم جامد يعنى ومن غير متكلم وجبت منظر كان فيه واحده بتقتل واحد بطريقه بشعه ورحت بصاله ومبرقاله كانى هنفذ فيه هههههههههههه تخيلوا بقى وهو ساااااااااااكت وقمت مشيت زى الصنم ومبرقه وداخله المطبخ فكرنى رايحه اجيب سكينه مشى ورايا وتخيلوا بقى المنظر ده وانا هموت واضحك بس تقمصت الدور انا مبرقه وماشيه وهو ماشى ورايا وخايف منى ورحت فعلا عند السكينه فلسه جاى يمسك ايدى رحت مصرخه فى وشه خضيته ههههههههههههههههه بيحلفلى بالله انه عمره مخاف اد اللحظه دى ,,, شفتوا بقى الهبل بتاعى والله بتحايل على الحياة الا ان يشاء الله

سيبك انتى يا قمر والله متزعلى نفسك من اى حاجه فى الدنيا مهيش مستاهله ولو عاوزه تفضفضى احنا تحت امرك كلنا فى اى وقت تحبيه

مارو ربنك يارب يوصلك بالسلامه وسلميلنا على مصر اوى ومتبقيش تغيبى عننا ابقى ادخلى وطمننينا عليكى وعلى مصر

و الله العظيم ضحكتيني ضحك يا قمر يخربيت عقلك ههههههههههههههههههههههههه هههههه

و الله فعلا احسن حاجة الواحد يضرب الدنيا صرمة يا قمر زيك كده

المهم دلوقتي احنا عايزين نعرف وجدان مالها ربنا يفرج همك و يفك كربك ياااااااارب

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    ايه يا بنات مالكم احنا من بعد ماخدنا التجمع المثالى الشهر اللى فات اتحسدنا ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وجدان قلقتيتى عليكى جدااا ايه كميه الاحباط اللى فى كلامك ده ده انا كنت باخد الامل منك ومن كلامك ارمى كل حاجه ورا ضهرك وسبيها ع ربنا وهو هيعملك الاخير انتى عارفه انا مريت بحاجات كتير اوى وحشه بس كنت افضل اقول ربنا مخبيلى الاحسن علشان كده ادانى دلوقتى الوحش سبيها ع ربنا وهو هيحلها وروقى كده بس
    اما انتى يا ضى بجد دمااااااااااااااااااغ لوحدك وانا بقرا اللى انتى كتباه عارفه اتخيلت فيلم شاديه اللى كان قدام بيتها سينما وبتتقمص الادوار اتخيلتك فى دور رايا هههههههههههههه حرررررام عليكى جوزك يا بنتى والله كلنا عايشين فى الملل ده بس هنعمل ايه ده نصبينا بكره لما تشتغلى وربنا يكرمك ببيبى الوضع هتغير هى مساله وقت بس بس عارفه انتى جدعه انك بتخرجى اللى جواكى بضحك وهزار والله عسل
    مارو توصلى يارب بالسلامه وابقى طمنينا عليكى واستمتعى بوقتك هناك
    دندونه ومسك وع طريق العرس عاملين ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    السلام عليكم
    ازيكم يابناتيت يا للى فى الكويت
    انا متابعاكم والله بس زى ما انتم عارفين مفيش اللى افيدكم بيه
    بتفرج عليكم من بعيد لبعيد

مشرفة سابقة الصورة الرمزية ..★شـــااانيل★..
    أحبك وأحب طولك وأحب رزه عقالك--وأحب ثوبك وعطرك وبوكك وكل حاجاتك--وأحب سيارتك وأسمك ورقم جوالك--وأحب مزحك وجدك وأهوى حتى زعلك--يابو عيااالي
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان احمد جاد مشاهدة المشاركة
    ازيكم يا بنات وحشتونى اوى سامحونى على الغياب بس والله مكتئبه خالص ومحبطه وحاسه انى نسيت الكلام ادعولى ولما ادخل تانى هاحكيلكم لانى زهقانه ومليش نفس اقعد ادام الكمبيوتر خالص
    اشوفكو على خير ان شاء الله
    والله زعلت واجد يوم قريت كلامتج
    اسال الله ان يشيل الهم من صدرتج
    وينزل سكينته وطمئنينه على قلبتج
    خير ان شاءالله

عروس نشيطة
    ezayekom ya banat..ana dakhalt bsor3a 3shan atmen 3alikom 3shan ana malomkhoma khales f l 3ezal w kaman ta7derat l safar
    wegdan tamenena 3annek
    ya banat law 3awzen ay 7aga mn masr 2ololy

اخباركوا يا قمرات ,,,, ايه يا وجدان لسه مدخلتيش تطمنينا عليكى ليه لو حد عنده رقم تليفونها يدهونى يا جماعه عاوزه اطمن عليها بجد لانها لسه مدخلتش تطمنا هيه عملت ايه ؟؟؟

مارو انتى ليه نقلتى قبل ما تنزلى كنت وفرى الايجار لحد متيجى من مصر بدل متدفعى الايجار على الفاضى

باركولى بقى ي جماعه انا خلاص جوزى قرر هنقل ربنا كرمه بمصلحه كده تخلينا الحمد لله ننقل مرتاح ونوفر كمان شفتوا فعلا مداقت الا ما فرجت وعلى راى الشاعر الذى قال (ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت ,,وكنت اظن انها لا تفرج) الللللللللللللللله عليه شاعره من يومى

يالا بقى قولولى شقق فى السالميه او حولى غرفه وصاله بس يكون ايجارها اقل من 180 اللى يعرف يقولى لانه مصمم على المكانين دول انا كنت عاوزه فى الفروانيه علشان اغلبكوا فيها ونبقى جنب بعضينا بس هو علشان شغله عاوز فى المكانين دول

عروس متألقة
    ربنا يوفقك يا ضى بس و الله انا مش سامعه عن حاجه كدا دلوقتى أو يمكن انا مدورتش كفايه بقى ,,يمكن لو استنينا شويه نلاقى على شهر 5 كدا ,, عموما لو لاقيتى المواصفات دى فى السالميه ياريت تبقلغينى لان انا كمان بدور على كدا

عروس رائعة الصورة الرمزية ســوار
    السلام عليكم..

كيف حالكم يا مغتربات الكويت.منورين القسم اخواتي...انا فلسطينية بالكويت حبيت اعطيكم هالموقع للمساعده...عقارات في داخل الكويت

http://www.welaj.com/

بالتوفيق اخواتي

اهلا بيكى اختى فراشة القنديل معانا وشكرا جدا جدا على الموقع انا لقيت فيه كام اعلان كويسين هشوفهم ,,, منتحرمش منك ابدا

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    ازيكو يا بنات كلكم عاملين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضى انتى ممكن تشوفى كمان فى اعلانات الوسيط بيبقى فيها فرص حلوه ويارب تتوفقى فى شقه كويسه ان شاء الله فراشه القنديل اهلا بيكى معانا فى تجمعنا وهنستنا منك مشاركتك لينا دايما

عروس نشيطة
    ezayokom ya banat...ana rege3t mn masr embare7..w moshta2lkom gedaaaaaaaaaan

عروس ماسية
    احكيلنا يا مارو عملتي ايه في مصر الف حمدلله على سلامتك يا قمر

بنات حد يعرف مكان شقق في الفروانية أودة و صالة و مطبخ و حمام مساحتهم كويسة و في رينج 150 او 140 و ياريت لو اقل بالله عليكو