روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 20 من 28 الأولىالأولى ... 10111213141516171819202122232425262728 الأخيرةالأخيرة
النتائج 286 إلى 300 من 407

الموضوع: مغتربات في الكويت

عروس ماسية
    ازيكو يا بنات فينكو مختفيين ليه مش زي الاول فين النشاط و الهمة

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    اخيرا يا بنات دخلت ولقيت حد كاتب عاوزين نرجع زى الاول المهم ازيكم كلكم انتى عاوزه تنقلى ليه يامارو من شقتك تصدقى مافيش حد عاجبه حاله انا كمان كنت لسه بقول لجوزى زهقت اوى من الشقه دى لان انا كمان شقتى مش ع الشارع وقصدها مطابخ العماره التانيه مش بعرف اهوى البيت خالص وكله كوم ومش بيحلى الطبيخ غير الساعه 12بليل تخيلوا واشم روايح غريبه ابقى خلاص هعيط منها كل واحد وطريقته وبهاراته فى الطبيخ مش بالذمه ليا حق

عروس ماسية
    بنات تقترحوا عليا ايه اماكن شقق اسعارها كويسة اودة و صالة بس و مطبخ و حمام تتوقعوا هتعلمها كام

عروس نشيطة
    ezayokom ya banat..ana 3awza an2el mn l sha2a 3shan lsala 3ndy day2a awy w ebny bykbar w me7tag mesa7a akbar w ana f l farwanya w badwar 3la 7aga bardo f l farwanya 3shan 2orryba mn sho3'l gozay
    masrya enty sakna feen?w 3awza ten2ely feen
    dandona ezayek...bytahy2lly 7aga oda w sala mosh hatkon 2a2al mn 160 bs enty 3awzaha feen
    wegdan..ma3lesh ana msh ba3raf akteb b l 3araby awy...ana 3awza 7agat lel matbkh w kman l farsh l 3'oraf w keda

عروس جديدة الصورة الرمزية مسك العروسة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    وحشني كتير كان عندي برد وبحضر للرجوع للكويت اخبار الجو ايه سمعت ان في غبار ربنا يستر :9_33:

عروس ذهبية الصورة الرمزية رشة مطر
    امس السبت في غبار واليوم بس الصبح الجو الحين فل والحمد لله

عروس ماسية
    مارو انا عايزة حاجة تبقى في الفراونية او اشبيلية او الرحاب يعني تككون حتى في الحدود دي عشان اصلا انا شغلي في العارضية الصناعية

عروس نشيطة
    ezayekom ya banat..howa l gaw mekhalekom tekhtefo..feenek ya dye w wegdan w masrya w kol l banat
    ana la2et sha2a kowyessa 2odteen w sala kebera w kowyes sa w 7amamen w matbakh f l farwanya b 200
    dandona bossy ana lafeet f l rehab w ishbylia bs b sara7a matnfa3nesh le2nha be3eda 3n ay khadmat w kman 3'lya 3lena awy, bs momken tela2y f l l farwanya w law ya salam law tefakry w tegy m3aya l 3omara el gededa ely ba2olek 3liha w nekon as7ab w geran
    enty sakna feen delwa2t

ازيكم يا بنات عاملين ايه انا بدخل بس مش بلاقى كلام اقوله بوصى يامارو انا ساكنه فى حولى والشقه 200 بالرغم من انها اوضه العماره اللى انتى بتقولى عليها دى فيها نت وكده ولا انتى تشتركى وعنوانها ايه ابقى عارفينى

عروس نشيطة
    ezayek ya masrya
    bossy heya mafehash net b l sara7a l sho2a2 feha was3a w ana kont badawar 3la 7aga keda..heya f l farwanya w gnbaha far3 l gam3ya w heya f akher share3 l mostwsaf l 3'arby w takhdy shemal hatla2eha f l awel ya3ni 3la l share3

ايه يابنات فينكم ماعدش حد بيدخل ليه كل لما ادخل مش بلاقى حد
    ميرسى يامارو ع ردك وربنا يسهل

عروس نشيطة
    a ya banat feeen nashtokom beta3 zaman..ana badkhol ana kman ya masrya msh bala2y kalam

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    اخباركم يا احلى بنات وحشتونى اوى اوى اوى
    وجدان ومصريه ومارو ودندونه وعلى طريق الغرس ونورا وبنت مسلمه

النشاط فعلا قل اوى اوى بقى مستوانا ميت بصراحه
    معلهش سامحونى انا مدخلتش الفترة اللى فاتت دى كان عندنا خطوبه هنا بنت خاله جوزى وكنا مشغولين معاها بس كنت بدخل اقرا واتابع معاكم

النهارده رحت شاطئ انجفه وشوينا هناك بصراحه كان يوم تحففففففففففه اخرجوا يجماعه وغيروا جو وعيشوا الموضوع ده مش هتندموا ع اليوم والله وهتغيروا جو وهتستمتعوا بالشوى اخرحاجه

بالنسبه بقى للعروض والحاجات دى فيه سوق اسمه سوق الجمعه عامل تحطيم للاسعار جامد واللى عاوز يشترى لبس هدايا وهو مسافر الحقوا روحوا هناك الخصومات وصلت ل 95% فعلا اكيد وصلكوا الاعلان والله هينفعكوا وانتوا جايبين هدايا وانتوا نازلين انتوا عارفين طبعا دى محتاجه ميزانيه لواحدها الله يعينكوا

قولولى بقى اخابيركوا ايه عاملين ايه فى رحلة البحث عن المتاعب اقصد الشغل يعنى وعاملين ايه فى ظروف البلد الصعبه دى فعلا يجماعه اللى معاه وظيفه يتمسك فيها بايده واسنانه البلد ظروفها وحشه اوى وعماله تفنش فى ناس بقيت مفنشه 8000 واحد لحد الوقتى ,,, قولوا لازواجكم يثبتوا كفاءه ويشد الهمم علشان ربنا يسترها معانا

يالا بقى اسيبكوا دلوقتى وتصبحوا على خير ولى عوده بكرة علشان نفتح فى مواضيع زى الاول لو ربنا ادانى العمر ان شاء الله

يالا سلاااااااااااااااااام

عروس متألقة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضى القناديل مشاهدة المشاركة
    اخباركم يا احلى بنات وحشتونى اوى اوى اوى
    وجدان ومصريه ومارو ودندونه وعلى طريق الغرس ونورا وبنت مسلمه

النشاط فعلا قل اوى اوى بقى مستوانا ميت بصراحه
    معلهش سامحونى انا مدخلتش الفترة اللى فاتت دى كان عندنا خطوبه هنا بنت خاله جوزى وكنا مشغولين معاها بس كنت بدخل اقرا واتابع معاكم

النهارده رحت شاطئ انجفه وشوينا هناك بصراحه كان يوم تحففففففففففه اخرجوا يجماعه وغيروا جو وعيشوا الموضوع ده مش هتندموا ع اليوم والله وهتغيروا جو وهتستمتعوا بالشوى اخرحاجه

بالنسبه بقى للعروض والحاجات دى فيه سوق اسمه سوق الجمعه عامل تحطيم للاسعار جامد واللى عاوز يشترى لبس هدايا وهو مسافر الحقوا روحوا هناك الخصومات وصلت ل 95% فعلا اكيد وصلكوا الاعلان والله هينفعكوا وانتوا جايبين هدايا وانتوا نازلين انتوا عارفين طبعا دى محتاجه ميزانيه لواحدها الله يعينكوا

قولولى بقى اخابيركوا ايه عاملين ايه فى رحلة البحث عن المتاعب اقصد الشغل يعنى وعاملين ايه فى ظروف البلد الصعبه دى فعلا يجماعه اللى معاه وظيفه يتمسك فيها بايده واسنانه البلد ظروفها وحشه اوى وعماله تفنش فى ناس بقيت مفنشه 8000 واحد لحد الوقتى ,,, قولوا لازواجكم يثبتوا كفاءه ويشد الهمم علشان ربنا يسترها معانا

يالا بقى اسيبكوا دلوقتى وتصبحوا على خير ولى عوده بكرة علشان نفتح فى مواضيع زى الاول لو ربنا ادانى العمر ان شاء الله

يالا سلاااااااااااااااااام

ايك يا ضى عامله ايه ,, يا بنتى طيب كملى جميلك و قوليلنا السوق دا فين و بيبيع ايه ,, هدومه دى نوعيتها ايه يعنى ؟؟انا اول مره اسمع عنه فعلا؟؟ حاجه حلوه ماركات يعنى ولا شعبيه مثلا ولا ايه نظامها؟؟

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BntMoslema مشاهدة المشاركة
    ازيك يا ضى عامله ايه ,, يا بنتى طيب كملى جميلك و قوليلنا السوق دا فين و بيبيع ايه ,, هدومه دى نوعيتها ايه يعنى ؟؟انا اول مره اسمع عنه فعلا؟؟ حاجه حلوه ماركات يعنى ولا شعبيه مثلا ولا ايه نظامها؟؟
    اخبارك يا جميل عامله ايه
    معلهش انا غلط فى اسم السوق لسه واخده بالى منه سوق الجمله فيه حاجات اكل وصينى واداوت منزليه مفيش فيه ملابس بس اللى عاوز حاجات من دى يشوفها وهتعجبه ان شاء الله وهو اكتر من سوق موجود فى الشويخ _المنقف _ الجهراء_ الضجيج _ الصليبيه وللعلم هو العرض لمده 3 ايام من اول 26 لغايه 28 فبراير يعنى اللى هيروح يلحق روحى هناك واسالى عن سوق الجمله ميتوهش ومعروف

اما عن اللبس بقى فدا موجود فى سوق دبى مول دا فيه مفارش ولبس بصراحه رهيييييييبه وكانت مارو بتسال على مفارش وهتنفعك برده واللبس هناك تحطيم للاسعار واللبس اللى هناك البيتى احلى الحاجات الدلع والبرمودات والحاجات دى واسعارها حنينه جدا ودا موجود فى المنقف خلف مركز سلطان وفيه اطقم برده وحاجات روحوا وشوفوا والتنزيلات مستمرة لغايه 14_3 روحوا وشوفوا وجربوا