روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

النتائج 1 إلى 14 من 14

الموضوع: تعالوا نتشاور فى موضوع مهم وهو ،،،

عروس جديدة

تعالوا نتشاور فى موضوع مهم وهو ،،،

السلام عليكم
    انا مغتربة بكندا بمدينة ساسكاتون متزوجة وعندى بنتين الاولى سبع سنين والتانية سنتين ونصف وطبعا قاعدة فى البيت لان الشغل صعب مع وجود اولاد وزوج وطلبات وانتم عارفين الباقى
    وانا والحمد لله طموحة ومبحبش ارضى بالامر الواقع زى ما بيقولوا دورت لغيت ما قدرت اشتغل من البيت واعمل دخل لا بأس به وسأسجل بالجامعة فى العام القادم مع انى معى بكالريوس ادارة اعمال ولكنى ارغب فى تعلم شيئ جديد وبفكر فى تخصص يكون جيد بس لسة مش عارفة ادرس ايه
    المهم ممكن نبدء فى مساعدة بعض على ترتيب امور حياتنا ونتشاور فى موضوع الشغل والبيت وغيره

عروس نشيطة
    موضوعك حلو انا كمان فى كندا فى فانكوفر عندى تلاتة اطفال سنة وسنتين واربع سنين يعنى مستحيل انى اقدر ادرس او اعمل بس مازال عندى امل انى اجد فرصة ادرس فيها لغة لو وجدت حل لاطفالى عندى رغبة كبيرة غى تعلم اللغة انا عندى مبادئ لا باس بها بس اميتى انى اتكلم بطلاقة انا عندى بكالوريوس هندسة انشاءات وفى بلدى كنت اشتغل قبل ما اجيب اطفالى الاتنين الاخرنين بس معليش عندى سؤال شن الشغل اللى قدرتى تشتغليه من البيت مو فضول بس ممكن نستفيد وربى يوفقك يا اختى ويحفضلك عائلتك

عروس جديدة
    [QUOTE=wmmm;4706582]موضوعك حلو انا كمان فى كندا فى فانكوفر عندى تلاتة اطفال سنة وسنتين واربع سنين يعنى مستحيل انى اقدر ادرس او اعمل بس مازال عندى امل انى اجد فرصة ادرس فيها لغة لو وجدت حل لاطفالى عندى رغبة كبيرة غى تعلم اللغة انا عندى مبادئ لا باس بها بس اميتى انى اتكلم بطلاقة انا عندى بكالوريوس هندسة انشاءات وفى بلدى كنت اشتغل قبل ما اجيب اطفالى الاتنين الاخرنين بس معليش عندى سؤال شن الشغل اللى قدرتى تشتغليه من البيت مو فضول بس ممكن نستفيد وربى يوفقك يا اختى ويحفضلك عائلتك[/QUOT

السلام عليكم
    ان شاء الله تقدري تحققى أملك فى تعلم اللغة اما عن شغلى فهو انى بشتغل لدى شركة أمريكية لمنتجات المستحضرات الطبيعية من تخسيس وصحة واطفال وغيرها
    ولو حبيتى تعرفى تفاصيل اكون سعيدة لو بعتيلى رقم تليفونك على الخاص وانا بكلمك وان شاء الله اقدر افيدك وان شاء الله يسير خير

مشرفة سابقة الصورة الرمزية ღ الينبوعه ღ
    اهلا وسهلا بيكم نورتو قسم المغتربات والله حبيبتي موضوعك حلو كثير انا عن نفسي حاليا اعيش في بيت اهلي لكن ان شاء الله عن قريب راح انتقل لبيتي من اتزوج بس ما عندي خبرة كبيرة فاتمنى اسمع منكم امور حياتكم الزوجية وكل شي لي رجعة مرة اخرى

عروس جديدة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ الينبوعه ღ مشاهدة المشاركة
    اهلا وسهلا بيكم نورتو قسم المغتربات والله حبيبتي موضوعك حلو كثير انا عن نفسي حاليا اعيش في بيت اهلي لكن ان شاء الله عن قريب راح انتقل لبيتي من اتزوج بس ما عندي خبرة كبيرة فاتمنى اسمع منكم امور حياتكم الزوجية وكل شي لي رجعة مرة اخرى
    السلام عليكم
    اهلا بيكى فى موضوعى وان شاء الله تستفيدين من الموضوع بس ممكن اعرف انتى تشتغلين ولا قاعدة فى البيت وايه هى طموحاتك وان شاء الله زواج ممنون :1_81:

مشرفة سابقة الصورة الرمزية ღ الينبوعه ღ
    هلا حبيبتي لا انا ادرس هسة بس بعد ما اعرف شنو مخطط السنة الجاية هل اغير فكرتي بعد الزواج لو لا ما اعرف طموحي الاول والاخير سعاتي مع زوجي وبيتي ان شاء الله بما انا راح اتغير لحياة جديدة ما اعرف شلون راح ابدي بيها هذا اهم طموح عندي بهاي الفترة كل افكاري مخربطة وما اعرف وين راح يصفة بالي بالاخير الله اعلم بس اكيد اختياري راح يكون صحيح واكيد شريك حياتي ان شاء الله زوجي راح يكون لة دور كبير باتخاذ قراراتي ان شاء الله

عروس رائعة الصورة الرمزية رور
    مساء الخير عليكم
    موضوعك حلو جدا انا عايشة فى السعودية و عندى بنت وكمان صعب اشتغل مش علشان بنتى و بس بس كمان علشان جوزى قفل بس فكرت انى ان شاء الله لما اخد الجنسية ادرس اداب علشان لو لو جوزى فتح مخة شوية ما يمانعش انى اشتغل بالتدريس و ربنا ييسر يارب

عروس جديدة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ الينبوعه ღ مشاهدة المشاركة
    هلا حبيبتي لا انا ادرس هسة بس بعد ما اعرف شنو مخطط السنة الجاية هل اغير فكرتي بعد الزواج لو لا ما اعرف طموحي الاول والاخير سعاتي مع زوجي وبيتي ان شاء الله بما انا راح اتغير لحياة جديدة ما اعرف شلون راح ابدي بيها هذا اهم طموح عندي بهاي الفترة كل افكاري مخربطة وما اعرف وين راح يصفة بالي بالاخير الله اعلم بس اكيد اختياري راح يكون صحيح واكيد شريك حياتي ان شاء الله زوجي راح يكون لة دور كبير باتخاذ قراراتي ان شاء الله
    ان شاء الله ربنا يسعدك مع زوجك وحياتك كلها ان شاء الله

عروس جديدة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رور مشاهدة المشاركة
    مساء الخير عليكم
    موضوعك حلو جدا انا عايشة فى السعودية و عندى بنت وكمان صعب اشتغل مش علشان بنتى و بس بس كمان علشان جوزى قفل بس فكرت انى ان شاء الله لما اخد الجنسية ادرس اداب علشان لو لو جوزى فتح مخة شوية ما يمانعش انى اشتغل بالتدريس و ربنا ييسر يارب
    ربنا يسهل وجوزك يفتح مخه وتقدرى تقنعيه بالشغل

عروس جديدة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رور مشاهدة المشاركة
    مساء الخير عليكم
    ربنا يسهل وجوزك يفتح مخه وتقدرى تقنعيه بالشغل :shy:

عروس مبدعة الصورة الرمزية الـــــــرومانســــــيه
    موضوعك حلو وانا اعيش بالسويد و ربنا يسهل علينا كلنا واناهم عندي طفلين ولد وبنت ومنتضره ابني يبدء روضه وحاطيه في القائمه وانا انتضر بوم تسجيله بفارغ الصبر حتى ابدء اقرء لغه وعندي طموحات كثيره بالنسبه للشغل والله يوفقنا واياكم يا رب

عروس جديدة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الـــــــرومانســــــيه مشاهدة المشاركة
    موضوعك حلو وانا اعيش بالسويد و ربنا يسهل علينا كلنا واناهم عندي طفلين ولد وبنت ومنتضره ابني يبدء روضه وحاطيه في القائمه وانا انتضر بوم تسجيله بفارغ الصبر حتى ابدء اقرء لغه وعندي طموحات كثيره بالنسبه للشغل والله يوفقنا واياكم يا رب
    السلام عليكم
    ربنا يوفقك ويحققلك كل طموحاتك ان شاء الله

عروس جديدة
    السلام عليكم
    كيفكم
    كل عام وانتم بخير

عروس مبدعة الصورة الرمزية عسليه بغداديه
    موضوع مفيد مشكوره

واني اشجع المرأة العامله جدا

طبعا كنت في بلدي معلمه ابتدائي

لاكن اليوم اني بالغربه وحاولت

اتعين لاكن مع الاسف ما سمحولي هنا