روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 15 من 28 الأولىالأولى ... 5678910111213141516171819202122232425 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 211 إلى 225 من 407

الموضوع: مغتربات في الكويت

عروس متألقة الصورة الرمزية وجدان احمد جاد
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro_koko مشاهدة المشاركة
    masrya ana kman 7assa nafs e7sasek w kont ama asma3 o3'neyet sherin awel ma geet kont a3yat,..fe3lan l 3'orba sa3ba 7atta law enty 3rfa l balad bs bardo be3ed 3n ahlek w as7abek w kol ely by7eboki
    daye w wegdan..ezayekom w merci 3la do3akom ..ana khareget tegara english w takhsosy mo7sba dofe3et 2004..w eshta3't santeen f masr f sherka khasa w ba3den etgawezt w geet..f 3ndy khebra bs f masr bas

باذن الله كلنا هندور معاكى بس عموما انا بشوف طلبات سكرتيرات كتير عالنت ايه رايك؟ او انتى عاوزه مجال ايه بالظبط؟ ايه الافضل ليكى يعنى اصل مجالات التجاره كتييييييييييير اوى

ربنا يوفقك يا مارو وتلاقى احسن وظيفه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصريه بالكويت مشاهدة المشاركة
    ربنا ييسرك امورك ياوجدان وتعملى العمليه بتاعت ابنك يارب وتطمنى عليه
    ايه التوقيع الحلو اوووووووى ده يا ضى والله قلبتى عليه المواجع وفكرتينى بمصر
    بنات ايه رايكم لو كل واحده تقول اكتر حاجه وحشتها فى مصر وانا هبتدى واقول
    ياااااااه واحشنى حاجات كتير اوى فى مصر طبعا اهلى وحشونى جدااااااا واللمه معاهم وانى ابقى فى وسطهم نتكلم نضحك ناكل مع بعض او ان حتى نتخانق تصوروا ده كمان وحشنى وحشنى الشارع بتاعنا اللى قضيت اجمل ايام حياتى فيه يعنى كنا انا وصحباتى ساكنين جانب بعض كنا بنتقابل ونروح المدرسه مشى ودايما نوصل متاخر يااااااه كان جو حلو اوى وحشنى ريحه هوا مصر تخيلوا فعلا حسيت لما سيبت مصر ان الهوا ليه ريحه كده بتفكرك بكل حاجه وحشنى انى اخرج مع صاحباتى ونتمشى ونبقى عارفين كل مكان ماشين فيه لان انا هنا مش بعرف انزل اصلا تحت البيت لوحدى وكمان ماليش حد غير جوزى اخرج معاه ربنا يخليه يارب بيحاول انه يعوضنى بس الواحده لازم يبقى عندها دم وعارفه هو بيتعب قد ايه فبحاول ابينله انه عادى وانى مش مضايقه وحشنى اوى اكل ماما نفسى ارجع ادلع كده وهى اللى تعملى الحاجه كان الواحد عايش من غير مسئوليه كمان وحشنى جو رمضان والعيد فى مصر معرفش ليه بتحسيه مختلف خالص ليه طعم حلو اوى وحشنى شغلى اوووووووووى وزمايلى اللى معايا فى فى الشغل وروح الشغل الحلوه اللى كانت بينا من الاخر كده وحشنى كل حاجه فى مصر انا عارفه ان كلامى ممكن مايكنش منظم بس بجد كنت بكتب كل حاجه بتيجى ع بالى عارفين يا بنات دلوقتى اى اغنيه تيجى ع مصر ع التليفزيون ابقى فرحانه اوى وافضل اسمعها وانا فى مصر كنت اغير المحطه ع طول انا بسمع اغنيه شرين فى جمله عجبتنى اوى عارفين ايه هى بس اللى مسافر ومجرب قال فى الدنيا مافيش بعديها كفايه كده ياريت كل واحده تحكى ايه اللى وحشها فى مصر

الرد على كلامك عاوز قاعده والعيال بيعيطو عاوزين ينامو لو قدرت انيمهم واقوم هاجى ارد ولو مقدرتش يبقى بكره اصل انتى جيتى عالجرح

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    ازيك يا وجدان
    انا لاقيتك موجوده قولت لازم ارمى السلام هههههههههههههه

ادعى لى يا وجدان عشان خاطرى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على طريق العرس مشاهدة المشاركة
    ازيك يا وجدان
    انا لاقيتك موجوده قولت لازم ارمى السلام هههههههههههههه

ادعى لى يا وجدان عشان خاطرى
    الله يسلمك يلا شدى حيلك عاوزينك تبقى داخل العرس مش على طريق العرس

حاضر هادعيلك ربنا ييسر لك امورك وينولك اللى فى بالك ويهديكى للخير ويرضى عنك يارب

بس يعنى انتى الحمد لله كويسه ولا فى حاجه مضايقاكى ؟طمنينا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان احمد جاد مشاهدة المشاركة
    الله يسلمك يلا شدى حيلك عاوزينك تبقى داخل العرس مش على طريق العرس

حاضر هادعيلك ربنا ييسر لك امورك وينولك اللى فى بالك ويهديكى للخير ويرضى عنك يارب

بس يعنى انتى الحمد لله كويسه ولا فى حاجه مضايقاكى ؟طمنينا
    الحمدلله على كل حال مقدرش اقول غير كده
    ودعواتكم ليا

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    ازيكو يا بنات كلكم عاملين ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ومتشكره اوى يامارو لانك رديتى ع كلامى وربنا يهون علينا كلنا غربتنا ويوفقك فى شغل كويس يارب
    ازيك ياوجدان عامله ايه ياقمر ربنا يعينك ع اولادك يارب
    وع طريق العرس ينفع انا كمان ادعيلك ولا لا ع العموم ربنا يوفقك ويحققلك كل اللى فى بالك يارب
    وايه ياضى الشغل وخدك مننا ولا ايه عاوزين نطمن عليكى ياقمر
    ونورا ايه يا حبيبتى روقى كده وسيبيها ع ربنا وان شاء الله ياقمر عن قريب تبقى فى بيتك

ومتشكره اوى يامارو لانك رديتى ع كلامى وربنا يهون علينا كلنا غربتنا ويوفقك فى شغل كويس يارب
    وع طريق العرس ينفع انا كمان ادعيلك ولا لا ع العموم ربنا يوفقك ويحققلك كل اللى فى بالك يارب
    ونورا ايه يا حبيبتى روقى كده وسيبيها ع ربنا وان شاء الله ياقمر عن قريب تبقى فى بيتك
    طبعا اكيد ينفع اوى
    انا بس لما لاقيت وجدان موجوده معايا كلمتها
    وربنا يستجيب لنا كلنا يااااااااااااااااااااارب

عروس ماسية
    مالك يا سمسمة يا قمر طمنيني عنك ان شاء الله تكوني بخير

و ربنا يفك كربك و يبعد الهم عنك يااااااااااااارب و يرزقك بكل اللي بتتمنيه اللهم آمين يارب العالمين

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    سلااااااااااام عليكم,,,, اخبارك يا احلى بنات وجدااااان كبفك واخبار الاطفال الحلوين ايه ,,, مارو وداندونه ومصريه بالكويت وبنت مسلمه ونورا وعلى طرريق العرس وكمان الاخت مليت هههههه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nooramohamed مشاهدة المشاركة
    انا ولا شي قاعدة في البيت يعني عاطلة عن العمل حاولت لكن اظاهر مو مكتوبلي دشيت الدار القران درست 3 سنواتطلعت وحالية اروح دروس الدين في البيت باليرموك وللحين ما تزوجت وعمري 29
    يا حبيبتى طب متدخلى معانا هنا على طول نتكلم وندردش مع بعض ونهون على بعض وندعيلك حتى وبعدين طالما انتى دخلتى التجمع بتاعنا يبقى ان شاء الله ربنا هيكرمك وهنباركلك قريب اوى اصل وشنا حلو ع اللى بيدخل ,,, ربنا يارب يصلح حالك وحالنا جميعا

اخبارك يا قمر ,,, مفيش والله ابدا حاجه تقدر تاخدنى منكوا انا اصلا لسه مرحتش الشغل لسه مستنيين باقى البنات علشان يدربونا سوا ادعوا ربنا يهونها بقى عليه اصل الانتظار وحش اوى

بنت مسمله فينك من زمان مدخلتيش لعل المانع خير

على طريق العرس ربنا يارب يهونها عليكى ويصلح حالك يارب ويفك كربك انتى بس اصبرى على اى شئ صدقينى كل حاجه بتعدى مع الوقت بس اهم حاجه الصبر واى مشكله فى الدنيا ليها حل بس انتى فكرى صح واستغفرى ربنا كتير وان شاء الله ربنا ييسرلك كل صعب

عروس مبدعة الصورة الرمزية شوربة عدس
    حياااك الله أختي في بلدنا ..
    دخلت أقترح إن مثلا ممكن تتعرفين على جيرانك ؟

وممن تدخلين دار القرآن في الكويت دوام 3 ايام في الاسبوع
    علم نافع وصحبة صالحه .. شنو أحلى من جذي ؟

أسأل الله أن يسعدج ويونسج .. ويرزقني الزوج الصالح إلي يسعدني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dandona we bas مشاهدة المشاركة
    مالك يا سمسمة يا قمر طمنيني عنك ان شاء الله تكوني بخير

و ربنا يفك كربك و يبعد الهم عنك يااااااااااااارب و يرزقك بكل اللي بتتمنيه اللهم آمين يارب العالمين
    شكرا يا دندونه
    وربنا معانا كلنا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضى القناديل مشاهدة المشاركة
    على طريق العرس ربنا يارب يهونها عليكى ويصلح حالك يارب ويفك كربك انتى بس اصبرى على اى شئ صدقينى كل حاجه بتعدى مع الوقت بس اهم حاجه الصبر واى مشكله فى الدنيا ليها حل بس انتى فكرى صح واستغفرى ربنا كتير وان شاء الله ربنا ييسرلك كل صعب

يارب يا ضى ياااااااااااااارب
    مفيش فى ايدينا غير الصبر

عروس نشيطة
    salamo 3alekom..ezaykom ya banat..wegdan w daye w masrya w 3la tareq l 3ors w bent moslema w kol l banat l masryeen
    bossy ya wegdan ana aslan kont bashta3'al f takhsos 3'er l mo7sba(edaret a3mal w marketing )bs 7awelt hena 2a2dem f l kol l magalat de w ma7desh edany rad..bs l secretary ya wegdan gozy by2olly bykono deplom mosh shahda w takhsos w keda..l kalam da sa7 wala a?kman bykono 3wzenhom dawameen w da sa3b 3shan gozy w ebny...bs walahi 7awelt f kolo mo7sba w marketing w ay e3lan ba2dem bs rabena lissa ma2rdsh
    3la fekra tayran l jeezera 3amel 3rood l seef w l ticket arkhas ya banat delwa2t w l 3ard yekhlas bokra lely 3awez ye7gez

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على طريق العرس مشاهدة المشاركة
    شكرا يا دندونه
    وربنا معانا كلنا

يارب يا ضى ياااااااااااااارب
    مفيش فى ايدينا غير الصبر
    شلونج شلون المنتدى معاج

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro_koko مشاهدة المشاركة
    salamo 3alekom..ezaykom ya banat..wegdan w daye w masrya w 3la tareq l 3ors w bent moslema w kol l banat l masryeen
    bossy ya wegdan ana aslan kont bashta3'al f takhsos 3'er l mo7sba(edaret a3mal w marketing )bs 7awelt hena 2a2dem f l kol l magalat de w ma7desh edany rad..bs l secretary ya wegdan gozy by2olly bykono deplom mosh shahda w takhsos w keda..l kalam da sa7 wala a?kman bykono 3wzenhom dawameen w da sa3b 3shan gozy w ebny...bs walahi 7awelt f kolo mo7sba w marketing w ay e3lan ba2dem bs rabena lissa ma2rdsh
    3la fekra tayran l jeezera 3amel 3rood l seef w l ticket arkhas ya banat delwa2t w l 3ard yekhlas bokra lely 3awez ye7gez
    مبروك الزواج وعقبال العيال هدا الموقع مال توظيف سواء بالكويت او في دول الخليج وفي مصر بعدwww.bayt.com/post acv

عروس نشيطة
    shokran ya nora ya 7abebty 3la l mawqe3..w 3la fekra ana metgaweza w ma3aya omar w 3omro sana ..3o2balek law matgweztesh
    w ba3telik 3la l khas