روابط قد تهمك :
فساتين العروس | تسريحات | تنظيم الاعراس | زخرفة | عالم حواء

صفحة 12 من 28 الأولىالأولى ... 2345678910111213141516171819202122 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 166 إلى 180 من 407

الموضوع: مغتربات في الكويت

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dandona we bas مشاهدة المشاركة
    ضي القناديل يا قمر انا لو منك مقبلش مش عشان اطلع من هم القعد في البيت اروح اشتغل في حاجة مش مجالي و في نفس الوقت بعد كده لو رحتي اي مكان هتقدمي بعد كده على موظفة استقبال بردو او علقاات عامة و بدام ده مش مجالك عمرك ما هتكوني مبسوطة و لا فرحانة و مش هتقدري تنجزي في شغلك و تقدمي المطلوب هتبقى اوحش كمان من قعدة البيت صدقيني ده رأيي بصراحة و انتي ليكي حرية الاختيار و ربنا يهديلك الحال و يقدملك اللي فيه الخير يااااارب
    مساء الخير دندنا انا نوره من المغرب لكن مقيمة بالكويت شلونج

عروس مشاركة
    مساء الخير

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان احمد جاد مشاهدة المشاركة
    نسيت اقولك احلامك لا انهارت ولا حاجه بس لازم فى بداية حياتك العمليه هتواجهى شوية صعوبات ولازم يكون بالك طويل وتكونى صبوره بس الاحباط والزعل مش بيجيبو نتيجه ولا ايه يا جميل؟
    صح كلامج والواحد لازم يشغل نفسو بشي ويحاول يدور على شي يخرجه من الكائبة

عروس رائعة
    السلام عليكم

كيفكم يا اخواتي

وانا هنا جارتكم بتجمع مغتربات فلسطين حبيت ادخل اسلم عليكم واهنيكم بالتجمع المثالي مبرروووك

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    وعليكم السلام يانااااااااااااااان وميرسى اوى ع دوخولك ومبركتك لينا وعقبال تجمعكم ياقمر

ضى يا حبيبتى انا ليه شايفه كل الحزن والاحباط ده انتى لسه بتقولى ياهادى ودى اول خطوه مش معنى انها ماتوفقتش يبقى خلاص الدنيا سودا فى ايه يا بنتى اكيد ده فيه خير ليكى الواحد لازم يقتنع ان اللى ربنا كتهبهولوا هو الخير يمكن نتى اشتغلتى فى المستشفى دى ومارتحتيش وفعلا انا زى البنات بقولك لو مش مجالك مش هترتاحى فيه والله ولا هتعرفى تثبتى نفسك واهم حاجه لما تشتغلى تثبتى نفسك وياستى قدمى فى اماكن تانيه انا سامعه انهم هنا بيبقوا محتاجين كيميائين يعنى فرصتك حلوه ان شاء الله فى موقع حلو اوى كانت وجدان قالت عليه ومكتوب فى ركن الوظائف هو المحيط قدمى وشوفى والراى الاخير ليكى لو عاوزه تجربى روحى جربى يومين وشوفى وروقى كده ياقمر مافيش حاجه تستاهل

عروس متألقة الصورة الرمزية وجدان احمد جاد
    شوفتى يا ضى احنا كلنا جنبك ازاى متضايقيس نفسك
    ده انا حسدتك باين عليا لانى كنت بحب حواراتك وكلامك لما بتنورى الموضوع بتاعنا وكنت بحس انك طموحه ومرحه يلا عاوزين نشوفك معانا وانتى سعيده ومبسوطه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nooramohamed مشاهدة المشاركة
    مساء الخير
    اهلا بيكى يا نوره يا ريت تقوليلنا انتى بتقضى يومك ازاى؟ يمكن نلاقى عندك حاجه جديده نعملها ونغير من روتين حياتنا شويه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NaaaN مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

كيفكم يا اخواتي

وانا هنا جارتكم بتجمع مغتربات فلسطين حبيت ادخل اسلم عليكم واهنيكم بالتجمع المثالي مبرروووك

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

كيفكم انتو يا اهل فلسطين الحبيبه ؟ شكرا على التهنئه وان شاء الله نهنيكم قريب

بصى يا مصريه انا لقيت الاعلان ده

التاريخ : 05/01/2009 نوع الاعلان : مساحات
    الدوريةالوطن الكويتية - كويتيةالصفحة13الجهة المعلنةمدرسة الرسالة ثنائية اللغة ـ الكويتتخصصاتمعلمونمعلومات إضافيةطلب مدرسات لمرحلتي الروضة والابتدائي للعام الدراسي القادم سبتمبر 2009

مش عارفه ينفعك او لا

وبالنسبه لضى

التاريخ : 17/12/2008 نوع الاعلان : مساحات
    الدوريةالقبس - كويتيةالصفحة7الجهة المعلنةجامعة الكويت ـ الكويتتخصصاتاعلانات حكومية / اكاديميونمعلومات إضافيةطلب مدرس مساعد للعمل في كلية العلوم

انا معرفش طالبين كويتين ولا اى جنسيه بس انا بدور واللى احس انه ينفعكو باجيبهولكو معلش بقى لو طلع مش مناسب ليكم بس انا باذن الله هادور تانى

وده رابط لوظايف فى الكويت ادخلو وشوفو
    http://go.3roos.com/lzCsLYBOfMG

بنت مسلمه هو انتى مهندسه معماريه يعنى؟

عروس مشاركة الصورة الرمزية مصريه بالكويت
    بجد ياوجدان انتى انسانه حبوبه وخدومه اووووووى وربنا يخليكى لينا انتى عارفه حسستينى انك مامتنا وخايفه علينا ربنا يوفقك ويكرمك فى اولادك يارب
    ايه ياضى مادخلتيش ليه عاوزين نطمن علييكى

عروس نشيطة الصورة الرمزية ضى القناديل
    اخباركوا يا احلى بنات فى الدنيا انا فعلا مغلطتش بجد لما حكيتلكم اللى جوايا بجد ادتونى دافعه كويسه اوى واحب اطمنكم انا النهارده كويسه ونفسيتى احسن من انبارح بكتير خصوصا لما صليت صلاة استخارة انبارح وقمت من النوم على فكرة انهم لما يطلبوا منى انترفيو اروح واحاول اقنعهم بالمجال اللى انا عاوزاه لان الاستقبال دا مش مجالى ,,,, وسبحان الله لقيت جوزى جاى من الشغل بيقولى ان المستشفى اتصلت عليه المستشفى نفسها وعاوزنى بكرة اعمل انترفيو الساعه 9 الصبح ومحددوش هما عاوزنى فى اى مجال ,,, فانا قررت هروح ان شاء الله بكرة والللى هتقابلنى واحده مصريه فهحاول اقنعها بالوظيفه اللى انا عاوزاها يمكن ربنا يكون رايدلى الخير فيها ,,, بس بجد امانه عليكوا ادعولى اوى ان ربنا ييسر حالى ويوافقوا على وظيفتى ,,, بالنسبه بقى للحاله الماديه انا الحمد لله جوزى مش محتاج منى حاجه وشارط كمان عليه ان لو اشتغلت مش خنصرف ع البيت من فلوسى دى ابدا وهنعيش بمرتبه هو بس انا اتخنقت من قعده البيت خصوصا انى مبشوقش حد ابدااااااا وحايسه انى هتجنن من الوحده لان جوزى بيرجع الساعه 9 بالليل من الشغل

بجد انتوا اخواتى فى الله بدون منعرف بعض بس كرتاحه ليكوا كلكم ,,, شكرا ليكوا وجدان ومصريه وداندونه ونورا وبنت مسلمه وكلكم من غير ما انسى اى حد ,,, ربنا يبارك فيكم يارب ويجمعنا على خير ان شاء الله

عروس ماسية الصورة الرمزية الملكه فريده
    ربنا يكرمك يا ضى ان شاءالله وتشتغلى فى مجالك وتخصصك بس انت داومى على الدعاء والاستخاره وان شاء الله كله هيمشى كويس
    وان شاء الله تشتغلى فى المعمل عشان بعد كده تبقى انت الواسطه بتاعتى هههههههههههههه

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصريه بالكويت مشاهدة المشاركة
    وعليكم السلام يانااااااااااااااان وميرسى اوى ع دوخولك ومبركتك لينا وعقبال تجمعكم ياقمر

ضى يا حبيبتى انا ليه شايفه كل الحزن والاحباط ده انتى لسه بتقولى ياهادى ودى اول خطوه مش معنى انها ماتوفقتش يبقى خلاص الدنيا سودا فى ايه يا بنتى اكيد ده فيه خير ليكى الواحد لازم يقتنع ان اللى ربنا كتهبهولوا هو الخير يمكن نتى اشتغلتى فى المستشفى دى ومارتحتيش وفعلا انا زى البنات بقولك لو مش مجالك مش هترتاحى فيه والله ولا هتعرفى تثبتى نفسك واهم حاجه لما تشتغلى تثبتى نفسك وياستى قدمى فى اماكن تانيه انا سامعه انهم هنا بيبقوا محتاجين كيميائين يعنى فرصتك حلوه ان شاء الله فى موقع حلو اوى كانت وجدان قالت عليه ومكتوب فى ركن الوظائف هو المحيط قدمى وشوفى والراى الاخير ليكى لو عاوزه تجربى روحى جربى يومين وشوفى وروقى كده ياقمر مافيش حاجه تستاهل
    مساء الخير معاكي نوره من المغرب ومقيمة بالكويت

عروس مشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان احمد جاد مشاهدة المشاركة
    اهلا بيكى يا نوره يا ريت تقوليلنا انتى بتقضى يومك ازاى؟ يمكن نلاقى عندك حاجه جديده نعملها ونغير من روتين حياتنا شويه
    انا وقتي كل في الدار لكن كنت ادرس في الدار القران لكن حاليا اروح درس الدين في اليرموك كل يوم احد