عـودة للخلف   منتديات عروس > أركان البيت والأسرة والمجتمع > التربية والطفل > أزياء الأطفال

جديد مواضيع أزياء الأطفال

LinkBack أدوات الموضوع ابحث بهذا الموضوع
قديم(ـة) 28/03/2011, 01:04 AM   #591
عروس جديدة

الملف الشخصي:
البلد: egypt

تقييم العضو:

bosegangon عضوة جديدة

bosegangon غير متصل
بنات ممكن حد يقولى الاقى فين محلات بواقى تصدير فى مصر الجديده و روكسي بس ياريت العناوين بالتفصيل
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 28/03/2011, 06:50 AM   #592
عروس ماسية

الملف الشخصي:
البلد: القاهرة
التدوينات: 9

تقييم العضو:

CuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميز

CuTie KaTkOoTa غير متصل
اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة

صاحبتي بتقولي لفلي عامل سيل بس مش عارفة الموضوع ده لسه مستمر ولا لأ، وجوزي جاي يقولي بعد الهنا بسنة عشان عارف اني ممكن اشبط فيها، ان سان مايكل او ماكرس اند سبينسر يعني كان عامل سيل بردو حلو اوي وبعتولي ماسيدج كان يوم 24

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها crazy ananas مشاهدة المشاركة  

هههههههههههههههههههه انتى على طول سبقانى كدا انا كنت دخله اقولك ان المحل شكله فتح لانى كنت راجعه بليل من فرح وشوفت من بعيد كدا ان فى نور كتير فى مكان المحل فقولت اكيد فتح وقولت ااقولك هههههههههه يمكن نروح مع بعض

وعلى فكره كمان محل انوار اللى جمب التوحيد والنور روحته اول امبارح بس كان لسه بيظبطو الصيفى وبيحطوه يعنى ممكن يومين كدا ويكون نزل كل الصيفى

طب واخبار ريموندس ايه ؟؟

وانا برد=و عمالة اقول في سري طبعا عشان الاستاذ مش ياخد باله من تفكيري فيقولي منروحش ، عمالة اقول حاسة اني هشوف انوس تاني صدفة هنا بقي المرة دي وهاتبقي تحفة بجد، ريموندس مروحتش لسه لغاية دلوقتي مع اني بردو كنت في المنطقة مرتين قريب بس المواعيد دايما تبقي متأخرة او مستعجلة فمش بلحقه.

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها Bossy22 مشاهدة المشاركة  

ما شاء الله يا ايمى الحاجة جميلة خالص بس سؤال هم مقاسهم اد ايه هم شتوى دول للسنة الجاية وللا هتعرف تلبسهم السنادى اصلى بيصعب عليا اوى ان المقاس يصغر و الحاجة تتركن  

تسلمي يا بوسي، هما حاجتين بس اللي شتوي ومقاسهم حلو كبير اظن ينفعوا ان شاء الله بس البالطو ده ممكن يكون ضيق سنة بس كمه حلو هو غالبا هايبقي مفتوح مش مقفول لكن السويتر واسع وحلو، وباقي اللبس خريفي بقي وصيفي وبجيبه مقاس سنة ونص سنتين عشان يكفيها الصيف كله ان شاء الله ويبقي مريح

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها sweetylolla85 مشاهدة المشاركة  

عاوزه اسال بقي عاوزه مكان قريب من المهندسين اجيب ليويو لبس بيت صيفي مايكونش غالي عشان روحت لفلي استعباط اخر مليون حاجه
هو دلوقتي ان شاء الله هايتم سنه في شهر 7 يعني في نص الصيف اجيبله بقي مقاس سنه ولا سنه ونص عشان انا اتعقدت من كتر اللبس الشتوي اللي اتشريتهوله ويصغر عليه
عاوزه اجيب كله مره واحده وفي نفس الوقت مش عاوزه البس يبقي كبير عليه اوي كانه مش بتاعه
وبردو عاوزه محل لعب كويس ومايكونش اسعار فظيعه يعني لعب عسوله كده وحلوه
معلش يابنات متقله عليكو
ويارب اللي تفيدني ربنا يحققلها كل اللي بتتمناه ويخليلها ولادها وجوزها يارب

لولااااااااااااا وحشتيني كتير، بصي فيه زيرو تو فايف في المهندسين بردو ومش فاكرة ايه تاني بس اظن يعني كل المحلات اللي هناك هاتبقي رينجاتها عالية شوية عن الباقي يعني بردو في استهبال كتير للاسف ما تخليكي في مدينة نصر او مصر الجديدة، هو انتي رجعتي الشغل ولا ايه؟؟
وهاتي زي ما سيمو قالتلك كده، يعني انا جودي اهي سنة دلوقتي بجيبلها سنة ونص سنتين او حسب الموديل بردو ممكن اجيب اكبر لو حسيته صغير بزيادة.
واللعب خليكي بقي في التوحيد والنور بس الفروع النضيفة مش الشعبية ومحلات اللعب بتاعة صلاح الدين وبتاع سفير وفيه تويز ار اس بس غالي شوية بس مليان حاجات تحفة لكل الاعمار وطبعا محلات اللبس العادي بردو فيها الكبار بس بردو بيكونوا مستهبلين كتير وفي في مصر الجديدة عند ميدان الكلية الحربية في محل بردو عنده حاجات لذيذة اوي تصدقي فكرتيني به بقالي زمن مدخلتوش من ايام الكلية بس صاحبتي جابت لجودي منه كذا مرة

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها LaMar's MuM مشاهدة المشاركة  

الحجات جمييييييييييييلة يااييمي
والفستان ده كيوووووووووووت خالص

تسلمي يا سيموووو هو فعلا كميلة اوي بس الناس هتفتكرني مفصلاه بقي عشان البادي اللي زيه ده

بنات صحيح في السريع
بينتون اوت ليت اللي ف شارع جيننة مول عنده حجات حلللللللللوة جدا
عنده الصيفي بتاع الكيدز حلو في الدور اللي تحت عنده حجات كتييييييييير وكلهم احلى من بعض
روحوا القوا نظرة
والهدوم الصيفي عليها سيل 30%
وكمان الحجات الكبار حلوة

حلو اوي كويس انك قلتي انا احتمال اكون في مدينة نصر قريب يارب الحق الحاجات الحلوة دي

ايمى انا روحت محل اطفال زى العسل وعسول قوى واسعاره حلوه قوى وجبت منه فستانين واحد ب 32 والتانى ب 36 حلوين قوى وخامتهم حلوه قوى وكمان جبت بنطالون عسول خالص وممكن لو قصر ينفع بنتاكور برضو ب 28
وجبت شورتين قطن وبنطالون قطن التلاته كانو ب 21 وكل الحاجات خامتها حلوه بصراحه
لو روحتى قوليلى يمكن اشوفك هناك وكمان جبت دريل جينز من اللمبودى عسول خالص ب 32

تصدقي عديت عليه تاني النهاردة بردو الساع كانت واحدة إلا ولقيته فاتح وبفضل باصة عليه بالعربية كده وكنت بقول لجوزي هو المحل ده مش بيقفل ولا ايه غريبة اوي وعايزة اروحه قبل ما الناس تخلص علي الحاجات الحلوة اللي فيه، واللمبودي جبت منه بادي شوفتيه وعارفة الدريل اللي بتقولي عليه ده كنت مسكاه وهجيبه خلاص بس هو قاللي مش عاجبني اوي ، فضلت اقوله ده مش حلو دددددده عاجبني وكميل اوي فقمت سيباه بقي

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها du مشاهدة المشاركة  

انا حامل يا بناات ومتسألوش ازاى لأنى كنت مركبه لولب وحصلىىىى حوارات غريبه جدااااااااا انتهت ف الاخر انى حامل !!!!!!!!!!1111  

غديييييييييييير يا خرب عقلك عملتيها وانا اقول البنت مش بتدخل خالص مالص بقالها زمن ليه واخر مرة قتالت عشان عاملة رجيم، قلت طيب ماشي تجمع الاكل متخدلوش بس متخدلش خالص ليه بقي وكنت لسه هبعتلك علي الفيس، ايه المفاجأت دي، الف مبرووووووك وربنا يعينك يارب بجد، قوليلي صحيح انتي اللبن عندك كان نشف خلاص ولا لسه، وكنتي حطيتي كوندوم بردو اضمن مع اللبوس للاحتياط، انا بقي فاكرة لما اللوب بردو اتحرك من الرحم في الاول ومكنتش اعرف والحمدلله اتني لحقته بالصدفة البحتة ومحصلش حمل الحمدلله ساعتها لأنه كان بدري اوي لسه بجد، انا سلته علي فكرة من كام يوم بس لسه هستني شهر كده كمان ولا حاجة بس كل مادا والله بتشوقوني اكتر لما الاقي دفعتي عملتها تاني عايزة افضل معاكم تاني، بس كده البيبي بتاعك هايبقي سابق البيبي بتاعي المرة دي

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها bosegangon مشاهدة المشاركة  

بنات ممكن حد يقولى الاقى فين محلات بواقى تصدير فى مصر الجديده و روكسي بس ياريت العناوين بالتفصيل  

فيه نيو يورك في شارع رمسيس اللي متقاطع مع بطرس غالي او ممكن تدخليله من شارع الاهرام وهتلاقي بردو قصاده جاد غنيم ومحل تاني مش فاكرة اسمه، وفي 9 l.e في روكسي قريب من السومانيل اللي هناك عند محلات الشوزات يعني قرب الاشارة كده

حين يبكي طفلي كيف أخفف عنه؟
هل تخرب الرضاعة الطبيعية العلاقة بين الزوجين!؟
أضخم قاموس لمصطلحات الطبخ
حبوب منع الحمل ما لها وما عليها ؟
طعام الرُّضَّع والمرضعات
التغيرات التي تحدث للحامل في فترة حملها
الألوان والطاقة الحيوية
انعمي برضاعة طبيعية سليمة ومتكاملة
رسالة أب صعيدى الى ولده
روعة اللون الاحمر
حجابك >>> سر جمالك فالتزمي به
عادات خاطئة تمارس مع الأطفال حديثي الولادة
تصحيح المعتقدات الخاطئة والسائدة في تناول الطعام - الجزء الأول
تصحيح المعتقدات الخاطئة والسائدة في تناول الطعام - الجزء الثاني
يا علبة البيبسي
الغرز والكدمات المصاحبة لما بعد الولادة وكيفية الاعتناء بها
الباذنجانة والمرأة
كلمات أعجبتنى جداً
مكنتش مستهلة
أحد المصابين بمرض أنفلونزا الخنازير‏
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الأول
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الثاني
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الثالث
صور أطفال توائم كميلةاوي
صور أطفال توائم كميلة اوي 2
فساتين زفاف لكل البنوتات الحلوات المكلبظات
تجهيز شقتك بالكامل من الألف للياء
تجهيز غرفة طفلك القادم
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 28/03/2011, 12:07 PM   #593
عروس رائعة

الملف الشخصي:
البلد: مصر

تقييم العضو:

sweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميز

sweetylolla85 غير متصل

انا مش هقدر افيدك في المهندسين اكيد باقي البنات هيفيدوكي
لكن بالنسبة لشرا الهدوم هاتي سن سنة لسنة ونص
اللي مكتوب عليهم من 12 ل 18 علشان تكون كويسة :adore:

تسلمي ياام لمار فعلا انا عاوزه ااقصر واجيب من الاخر

بنات صحيح في السريع
بينتون اوت ليت اللي ف شارع جيننة مول عنده حجات حلللللللللوة جدا
عنده الصيفي بتاع الكيدز حلو في الدور اللي تحت عنده حجات كتييييييييير وكلهم احلى من بعض
روحوا القوا نظرة
والهدوم الصيفي عليها سيل 30%
وكمان الحجات الكبار حلوة

طيب سؤال شفتي عنده لبس اولادي حلو سن سنه ونص لاني هاروح مخصوص زياره عشان بسمع كتير عن بيناتون انا بس عاوزه بيجامات ولبس خروج مشاوير بسيطه تكون اسعاره معقوله
والخروج الخروج هاجيبهوله من لفلي الصراحه تحفه ومش خساره فيه الفلوس بس كنت عاوزه اوفر في البيتي

لولا يارب تكونى بخير انتى ويويو انا طبعا مليش فالمهندسين وله شهاب ههههههههههه

ايمى انا روحت محل اطفال زى العسل وعسول قوى واسعاره حلوه قوى وجبت منه فستانين واحد ب 32 والتانى ب 36 حلوين قوى وخامتهم حلوه قوى وكمان جبت بنطالون عسول خالص وممكن لو قصر ينفع بنتاكور برضو ب 28
وجبت شورتين قطن وبنطالون قطن التلاته كانو ب 21 وكل الحاجات خامتها حلوه بصراحه
لو روحتى قوليلى يمكن اشوفك هناك وكمان جبت دريل جينز من اللمبودى عسول خالص ب 32

انوسه وحشتيني اوووووووووووووووي عامله ايه انتي ونانو ماشاء الله عليها عسل خالص
ربنا يخلي
فين بقي اطفال زيي العسل؟:study::study:

طبعااااااااااااااا انتو وحشتونىىىىىىىىىىىىىى جدااااااااااا جداااااااااااا
انا عارفه انى مش المفروض امتب ف الموضوع ده بس اان مش عارفه انتو فين دلوقتى ولا بتتجمعوا فين ياررررررررررريت تقولولى عشان وحشنى اوىىى
وفى حاجه رهيبهههههههههههههههههههههههه غريبهههههههههههههههههههه حصلت

انا حامل يا بناات ومتسألوش ازاى لأنى كنت مركبه لولب وحصلىىىى حوارات غريبه جدااااااااا انتهت ف الاخر انى حامل !!!!!!!!!!1111

مبروووووووووووووووووووووووووووووك يادو ربنا يقومك بالسلامه ويخليلك صوفيا هاتخلوني اغير رايي انا قلت هاشيل اللوب لما يوسف يتم 3 سنين كده كل الفريق هايتجمع
ماليش دعوه انا كمان عاوزه من ده:hysterical::hysterical:
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 28/03/2011, 12:22 PM   #594
عروس رائعة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

sweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميزsweetylolla85 تستحق التميز

sweetylolla85 غير متصل

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها CuTie KaTkOoTa مشاهدة المشاركة  

صاحبتي بتقولي لفلي عامل سيل بس مش عارفة الموضوع ده لسه مستمر ولا لأ، وجوزي جاي يقولي بعد الهنا بسنة عشان عارف اني ممكن اشبط فيها، ان سان مايكل او ماكرس اند سبينسر يعني كان عامل سيل بردو حلو اوي وبعتولي ماسيدج كان يوم 24

لولااااااااااااا وحشتيني كتير، بصي فيه زيرو تو فايف في المهندسين بردو ومش فاكرة ايه تاني بس اظن يعني كل المحلات اللي هناك هاتبقي رينجاتها عالية شوية عن الباقي يعني بردو في استهبال كتير للاسف ما تخليكي في مدينة نصر او مصر الجديدة، هو انتي رجعتي الشغل ولا ايه؟؟
وهاتي زي ما سيمو قالتلك كده، يعني انا جودي اهي سنة دلوقتي بجيبلها سنة ونص سنتين او حسب الموديل بردو ممكن اجيب اكبر لو حسيته صغير بزيادة.
واللعب خليكي بقي في التوحيد والنور بس الفروع النضيفة مش الشعبية ومحلات اللعب بتاعة صلاح الدين وبتاع سفير وفيه تويز ار اس بس غالي شوية بس مليان حاجات تحفة لكل الاعمار وطبعا محلات اللبس العادي بردو فيها الكبار بس بردو بيكونوا مستهبلين كتير وفي في مصر الجديدة عند ميدان الكلية الحربية في محل بردو عنده حاجات لذيذة اوي تصدقي فكرتيني به بقالي زمن مدخلتوش من ايام الكلية بس صاحبتي جابت لجودي منه كذا مرة

حلو اوي كويس انك قلتي انا احتمال اكون في مدينة نصر قريب يارب الحق الحاجات الحلوة دي

تصدقي عديت عليه تاني النهاردة بردو الساع كانت واحدة إلا ولقيته فاتح وبفضل باصة عليه بالعربية كده وكنت بقول لجوزي هو المحل ده مش بيقفل ولا ايه غريبة اوي وعايزة اروحه قبل ما الناس تخلص علي الحاجات الحلوة اللي فيه، واللمبودي جبت منه بادي شوفتيه وعارفة الدريل اللي بتقولي عليه ده كنت مسكاه وهجيبه خلاص بس هو قاللي مش عاجبني اوي ، فضلت اقوله ده مش حلو دددددده عاجبني وكميل اوي فقمت سيباه بقي

ايميييييييييييييييييي وحشتيني موت عامله ايه انتي وجوجو
انا رجعت الشغل فعلا ماقدرتش علي قعده البيت اللي اتعود علي الشغل مايقدرش يقعد في البيت ياللا الحمد لله
لفلي فعلا كان عامل سيل فظيع رحت اشتريت منه الشتوي بتاع السنه الجايه كان عليه خصومات حلوه اوي
والفلوس خلصت مالحقتش اجيب صيفي كان في سيل صيفي علي موديلات السنه اللي فاتت
روحت تاني بعدها بيومين كان خلص8o|8o| والنيوكولكشن هي اللي موجوده
وطبعا الاسعار فظيعه
احنا عندنا هنا في شهاب ستوكات كتير هابص فيها وعاوزه اروح مدينه نصر اشوف بيناتون اوت ليت زيي ام لمار اما قالت بس يارب يبقي فيه حاجات حلوه
والاوت ليت بتاع اديداس ونايك وتمبرلاند اللي في شارع السبق قلت لجوزي عليه راح اشتري حاجات غاليه مووووووووووووووت انا كنت فاكره الاوت ليت الاسعار بتبقي اقل
ونسي يبص علي حاجات الاطفال حد عنده فكره عن اسعار حاجه الاطفال هناك عامله ازاي
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 28/03/2011, 06:36 PM   #595
عروس ماسية

الملف الشخصي:
البلد: القاهرة
التدوينات: 9

تقييم العضو:

CuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميزCuTie KaTkOoTa تواجدها متميز

CuTie KaTkOoTa غير متصل

فين بقي اطفال زيي العسل؟:study::study:

مبروووووووووووووووووووووووووووووك يادو ربنا يقومك بالسلامه ويخليلك صوفيا هاتخلوني اغير رايي انا قلت هاشيل اللوب لما يوسف يتم 3 سنين كده كل الفريق هايتجمع
ماليش دعوه انا كمان عاوزه من ده:hysterical::hysterical:

طيب يلا اعمليها بس اعمليها لما يتم سنة وكام شهر كده عشان تبقي زيي والفرق يكون سنتين كده بالتقريب ان شاء الله

المحل ده جديد في عين شمس هايبقي قريب منك خالص، لازم لما تطلعي علي شارع عين شمس هتشوفيه

ايميييييييييييييييييي وحشتيني موت عامله ايه انتي وجوجو
انا رجعت الشغل فعلا ماقدرتش علي قعده البيت اللي اتعود علي الشغل مايقدرش يقعد في البيت ياللا الحمد لله
لفلي فعلا كان عامل سيل فظيع رحت اشتريت منه الشتوي بتاع السنه الجايه كان عليه خصومات حلوه اوي
والفلوس خلصت مالحقتش اجيب صيفي كان في سيل صيفي علي موديلات السنه اللي فاتت
روحت تاني بعدها بيومين كان خلص8o|8o| والنيوكولكشن هي اللي موجوده
وطبعا الاسعار فظيعه
احنا عندنا هنا في شهاب ستوكات كتير هابص فيها وعاوزه اروح مدينه نصر اشوف بيناتون اوت ليت زيي ام لمار اما قالت بس يارب يبقي فيه حاجات حلوه
والاوت ليت بتاع اديداس ونايك وتمبرلاند اللي في شارع السبق قلت لجوزي عليه راح اشتري حاجات غاليه مووووووووووووووت انا كنت فاكره الاوت ليت الاسعار بتبقي اقل
ونسي يبص علي حاجات الاطفال حد عنده فكره عن اسعار حاجه الاطفال هناك عامله ازاي

انا مكنتش اعرف انك رجعتي بس لما لقيتك بتقولي المهندسين فقلت يبقي اكيد
فعلا خليكي في الستوكات للبس البيت وشوفي العامرية بردو بتاع المريلاند حلو اوي خامات واسعار، والاوت ليت بتاع اديداس اللي هناك ده بردو كان غالي بعد السيل لما روحنا شوفناه قبل كده مش المرة الحاجات بردو تعتبر غالية بس كميلة خالص

حين يبكي طفلي كيف أخفف عنه؟
هل تخرب الرضاعة الطبيعية العلاقة بين الزوجين!؟
أضخم قاموس لمصطلحات الطبخ
حبوب منع الحمل ما لها وما عليها ؟
طعام الرُّضَّع والمرضعات
التغيرات التي تحدث للحامل في فترة حملها
الألوان والطاقة الحيوية
انعمي برضاعة طبيعية سليمة ومتكاملة
رسالة أب صعيدى الى ولده
روعة اللون الاحمر
حجابك >>> سر جمالك فالتزمي به
عادات خاطئة تمارس مع الأطفال حديثي الولادة
تصحيح المعتقدات الخاطئة والسائدة في تناول الطعام - الجزء الأول
تصحيح المعتقدات الخاطئة والسائدة في تناول الطعام - الجزء الثاني
يا علبة البيبسي
الغرز والكدمات المصاحبة لما بعد الولادة وكيفية الاعتناء بها
الباذنجانة والمرأة
كلمات أعجبتنى جداً
مكنتش مستهلة
أحد المصابين بمرض أنفلونزا الخنازير‏
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الأول
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الثاني
ملابس حوامل عصرية جدا أخر شياكة وروشنة - الجزء الثالث
صور أطفال توائم كميلةاوي
صور أطفال توائم كميلة اوي 2
فساتين زفاف لكل البنوتات الحلوات المكلبظات
تجهيز شقتك بالكامل من الألف للياء
تجهيز غرفة طفلك القادم
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 28/03/2011, 11:52 PM   #596
عروس متميزة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

Rojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميزRojy om Hienar تواجدها متميز

الأوسمة

Rojy om Hienar غير متصل

انا عارفه انى مش المفروض امتب ف الموضوع ده بس اان مش عارفه انتو فين دلوقتى ولا بتتجمعوا فين ياررررررررررريت تقولولى عشان وحشنى اوىىى

مبروك يادو ههههههههههههههه عملتيها ازاى دى مع اللوب ههههههههههههه عامة ربنا يثبته ويباركلك فيه وفى صوفيا
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 29/03/2011, 01:22 PM   #597
عروس مبدعة

الملف الشخصي:
التدوينات: 35

تقييم العضو:

LaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميزLaMar's MuM تستحق التميز

الأوسمة

LaMar's MuM غير متصل

تسلمي ياام لمار فعلا انا عاوزه ااقصر واجيب من الاخر

طيب سؤال شفتي عنده لبس اولادي حلو سن سنه ونص لاني هاروح مخصوص زياره عشان بسمع كتير عن بيناتون انا بس عاوزه بيجامات ولبس خروج مشاوير بسيطه تكون اسعاره معقوله
والخروج الخروج هاجيبهوله من لفلي الصراحه تحفه ومش خساره فيه الفلوس بس كنت عاوزه اوفر في البيتي

ايوه عنده لبس اولادي حلو واسعاره مابيبن 100 واقل او زيادة حاجة بسيطة

بس انتي لو عايزة لبس بيت وخروج بسيط وسعر معقول ممكن تشوفي 9 LE عنده حجات كويسة
والعامرية والصياد
وكمان ممكن تروحي ماكس شوفي ايه اللي اقربلك وروحيه البنات هنا بيقولوا عنده حجات حلوة ومش غاالي

مبروووووووووووووك يادو
ايه ياعيال انا لما افكر اكون حامل ان شاء الله مش هلاقي حد من الدفعة اللي فاتت هههههههههههههههه علشان نعيد زمان تاني
اصل انا رجعت في كلامي خلاص بعد ما كنت عايزة احمل دلوقتي بس خلاص بجد هيكون صعب جدا مع لمار :worn_out::worn_out::worn_out: فقررت لما تكبر على الاقل لما يكون عندها سنتين ولا تلاته
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 29/03/2011, 03:09 PM   #598
عروس رائعة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

sweetylolla85 غير متصل

كتكوته ممكن تقوليلي كل فروع ماكس
وهي ايه اخبار اللبس البيتي هناك الاولادي
وطبعا الاسعاااااااااااااار
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 29/03/2011, 03:23 PM   #599
عروس ذهبية

الملف الشخصي:
البلد: مصر ام الدنيا ( hoba555 سابقا)

تقييم العضو:

عالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميزعالم سمسم في طريقها للتميز

عالم سمسم غير متصل
ماشاء الله يا بمات ازواقكم تحفه شهد ونص وكتكوته وسيمو اللبس تحفه

مبرووووك يا ديو ربنا يتمملك علي خيييييييير ياااااارب ويقدرك علي اللي جي
وايه يا بنات شكلكم كلكم ناوييييين ربنا معاكم انا هبقي اتفرج عليكم مش اكتر ههههههه يلا ايلي الامام ثوره ثوره حتي الحمل هههههههههههه

انوسه هتيجي تولع في الموضوع هههههه
  الرد باقتباس
قديم(ـة) 29/03/2011, 11:51 PM   #600
عروس متألقة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

دوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميزدوللى شاهين بانتظار خطوتها الأولى للتميز

دوللى شاهين غير متصل

حمدلله على السلامه يا بنتى والله ليكى واحشه جامده جدا الاميرة صوفى عامله ايه
والف مبروك على الحمل بجد ربنا يعينك ويقويكى وتقومى بالسلامه

هو السيل يا بنات لسه شغال ودلوقتى جوجو عندها سنه و7 شهور اجيب مقاس ايه
وعلى فكرة البس كله تحفه
  الرد باقتباس

يتصفح الموضوع حالياً: 1 (0 من الأعضاء و 1 من الزوار)

ابحث بهذا الموضوع:

بحث متقدم

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة مواضيع
لا يمكنك إضافة ردود
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

رمز [IMG] متاح
رموز HTML مغلق
Trackbacks are متاح
Pingbacks are متاح
Refbacks are متاح

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب المنتدى الردود آخر مشاركة
نشره اخبار محلات الملابس للاطفال ( امهات مصر ) crazy ananas استفسارات الأزياء 1002 24/11/2010 11:03 PM
نشره مباشره عن اخبار محلات الملابس الاطفال (مصر) crazy ananas التربية والطفل 67 20/03/2010 05:13 PM
بنات البحرين ... اشرايكم نكتب كل محلات ملابس الاطفال في ديرتنا مع الفروع الرازجية التربية والطفل 23 30/06/2009 12:00 AM
نشره اخبار منتدى عرووووووووووس ღنورهآنღ أفكار و خبرات 14 13/02/2009 11:18 PM

الساعة الآن +3: 04:26 AM.

جميع المواضيع و المشاركات تعبر عن رأي أصحابها فقط, و لا تمثل بالضرورة رأي موقع عروس.
جميع الحقوق محفوظة لموقع و منتديات عروس © 2001 - 2014
هذا المنتدى يستخدم منتجات بلص

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141