عـودة للخلف   منتديات عروس > أركان العروس والجمال > ركن العناية بالبشرة والجسم > استفسارات العناية بالبشرة والجسم

جديد مواضيع استفسارات العناية بالبشرة والجسم

موضوع مغلق

LinkBack أدوات الموضوع
قديم(ـة) 22/09/2010, 02:42 AM   #111
مشرفة سابقة
Asteroids2000 Champion

الملف الشخصي:
البلد: بيت العز مع أهلي
التدوينات: 30

تقييم العضو:

أنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورة

الأوسمة

أنوش غير متصل

اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

ازيكم جميعا
ان شالله البنات كلهم بخير

بصو بئه انا كنت نزلت شوية حجات اشتريتها قبل العيد ودلوقت جيت اقول على النتايج بعد استخدام منتظم ومتواصل من يوم الوقفة 9 - 9 لحد اللحظة دي 22 - 9

محلول الاكني بيوتك للحبوب
بجد اختراع رائع ما شاءالله
لحد دلوقت لما بيطلعلي حبايه خنقاني مسحة واحده منه كفيلة تظبط الامور اي نعم بيخلي الحبوب تسيب اثر بس بيضيعها تاني يوم وهو ريحته بتفكرني بالامير اللي بيلزق هههههه بجد شبهه بينشف الحبايه فورا
وبالنسبة لاثار الحبوب هو في نوعين
الحبوب اللي بتكون سطحيه لونها احمر بس دي بتروح من غير اي اثر نهائي ما شاءالله وعشان كده بلحق نفسي اول باول
اما الحبوب اللي بيكون ليها راس بيضا يعني اتطورت من مرحلة التهاب احمر لصديد دي بئه اللي بتسيب اثر غامق مكانها بس من تاني يوم بيجيبها الارض مش بتكون بارزة وكده خالص
فا الحمدلله انا راضية تماما عن النتايج

تاني منتج هو كريم بايوماكس
استخدمته يوميا مفيش يوم واحد سبته فيه من يوم الوقفة لحد النهاردة مره صبح ومره بليل ودي النتايج اللي اتوصلتلها
بصو يابنات مبدئيا استجابة الجسم بتختلف من شخص للتاني يعني النتايج مش شرط تكون موحده لينا جميعا وممكن حاجة تجيب معايا نتايج في اسبوع ومع غيري في شهر ومع غيري مش تجيب خالص .. متفقين على النقطة دي
الكريم بنسبالي عملي ملمس تحفة لبشرتي بجد حاسة بنضارة غير طبيعية ما شاءالله الله اكبر ومش بيعملي حبوب حتى انا بستخدمه صبح وليل وزي الفل بجد مفيش ولا كريم استخدمته قبل كده اداني ملمس وشكل ونضارة لبشرتي زيه يعني انا كنت موهومه بكريم ترطيب اصاله بس بيوماكس غلب كل التوقعات ولعلمكم مش بيدهنن نهائي هو ملمسه لوشن مش كريم وخفيف عالبشرة بيتشرب تماما زي كريم فير اند لافلي كده مش بيكون ليه اي اثر
نيجي بئه للنقطة المهمة الخاصة بالتفتيح واثار الحبوب
بصراحة لحد دلوقتي مفيش نتايج مبهرة يعني بئالي اهو 12 يوم حاسه ان مفيش تغيير او يمكن يكون فيه بس انا مش ملحظاه اوي
الله اعلم ايه السبب يعني كان عندي اثر حبايتين نقطة ونقطة جمب بعض على خدي كانو غامقين شوية ولحد دلوقت موجودين يمكن خفو شوية لكن بردو موجودين وباينين فامش ملاحظة نتيجة واو في مسالة التفتيح بس انا متفائله خير لان 12 يوم مش كتير ان يخليني احكم على منتج طبيعي 100% اكني بعمل خلطة يعني مش معقول هيبان مفعولها في وقت قياسي بالشكل دا
بس بشكل عام بجد عاجبني مرونة وشكل بشرتي جدا ما شاءالله فا سواء فتح معايا او لا انا مش ندمانة على التجربة دي لان اداني نتيجة حلوة اوي في جانب تاني انا مكنتش اخده بالي منه وعل وعسى في الايام الجاية الاقي نتيجة حلوة في التفتيح ولو دا حصل اكيد هيبقى برفكت وبيس وكل الحجات الحلوة وهاجي ابلغكم F:

قديم(ـة) 22/09/2010, 01:47 PM   #112
عروس برونزية

الملف الشخصي:
البلد: مصر

تقييم العضو:

مدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميزمدام/اشرى في طريقها للتميز

مدام/اشرى غير متصل
الهم احفظ زوجى واهلى واحبائى من كل سوء ياااااااااارب وباركلى فيهم اجمعين
اللهم ارزقنى انا وزوجى واحبائى رزق حلال يااارب
اللهم لا تكلنى الى نفسى طرفة عين يااااااااااارب

اهى صورة البوردة للبنات الى سالوا عليهااا

والى جمبها دة فاونديش كريمى للجسم كدة بردو تحفة بس لونة دهبى والبودرة الجليتر فضى
واهى صورة علبة البودرة من جوا شكلها شيك جدا على التسريحة

والعلبة من جوا فيها علبة تانية صغيرة على شكل قلب تفتحيها تلاقى البودرة محطوطة فى كيس انا بقا شايلة الكيس وبحط حبة حبة فى العلبة الصغيرة القلب دى بخاف لحسن ريحتها تروح
بجد هاتوا هتعجبكوااا

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها ساره افندي مشاهدة المشاركة  

ده من دبي المقاس الصغير ده بحاجه وعشرين الكبير ب40 درهم الاسعار بلدرهم
وفعلا زي البنات بتوع الخليج ماقالوا اول مايترش مش بطقيه بعدها بيهدي ويبقا حلو ولذيذ صناعه امريكي

طب يعنى كام مصرى وانا جربت الى فى هايبر بصراحة عاجبنى اووووووووووووووووووى وكان فى عند ظاظا بس ملقتش نفس النوع قالى خلص سالتة على سعرة قالى 38 ج

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها ميااااااده مشاهدة المشاركة  

سؤال بقي هل مجموعه فروتينى ريحتها بتثبت
ولا لا ومحل ظاظا ده انا هروحه قريب اوى اشترى شامبوهات وشورات
اشيلهم لجوازى فا قوليلى عنده شامبوهات و شورات ولوشن وحاجات مستورده
واسعاره ايه اخبارها ارخص من بره ومزيل العرق انا بحب بتاع نيفيا و مش هكتر منه
كفايه اتنين بس
واليه هكتر منه هى الشامبوهات والشاور جل لانى استهلاكى ليهم كتير

اليه شمتهم في هايبر كانوا مضروبين يا ساره بس البدى سبراى بتاعك ده ريحته بتثبت
ولا ايه
بصي انا عايزه اجيب من فيكتوريا سيكرت اللوشن والبودى ميست بيور سيدكشن
وهجبهم يا من اى تاجره ولو معرفتش هيبقي امرى لله هجيبهم من فيسز او مزايا لانى لقتهم هناك بس سعرهم غالى الواحد ب 128 جنيه
اصلهم عجبونى جدا جدا مشمتش اجمل من كده
ممكن اجيب برضه من اكوالينا بينك شوجر اسبلاش الجسم ومحتاره اجيبه
ولا اجيب اى ماركه تكون سعرها حنين شوييه

اسعار ظاظا ارخص كتير منم برة
ومتنسيش تجيبة حمام كريم من هناك كفاية واحد انا جبت اوريال برازيلى بزبدة الشى ب25 ج وشوفتة برة ب30 ج حلو اووى وحجمة حلو جداااااا
وهاتى كمان اى حاجة كدة لخطيبك عندة حاجات رجالى تحفففففففففففة انا كنت جايبة لخطيبى حاجات منة جل وفوم حلاقة وسبراى للجسم ومزيل
وعندة برفانات اوريجنال ب300 و400 وكدة عندة بجد كووول الاسعار والانواع انا كمان والله عايزة اروحلة تانى بس مكسلة اوووى

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها دعوة للتفاؤل مشاهدة المشاركة  

ميرسي يا قمر

وياريت صورته البودره دي

صورتها فوق

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها ساره افندي مشاهدة المشاركة  

بنات انا عايزه اقولك علي حاجه جربتها من اشري الزيت العطري مع البيبي اويل بجد اختراع وبيفضل ورحتها لما بتختلط ببي اويل بتبقا جميله وتنعيم طبعا كله هيقولي ايه الجديد ما الموضوع ده قديم ممكن اه بس عن تجربه بلزيت الخام طلع افضل استخدم عطري ليه مع البيبي اويل فقطططط
جربته مع كريمات جسم =فاشل ورحته بشعه
جربته مع شامبو=فاشل
مع سيرم=نشفان رغم انه للطراف مع كريم مرطب للشعر =نشفان
جربته مع اسبريهات الاويل اللي بتترش علي الجسم وهوا مبول لما تفاعل معها اده ريحه بشعه
جربته مع بدي سبلاش =فاشل
جربته لوحد مركز لدرجه الاغماء هههههههه
جربته مع بيبي اويل اللي لونه اورنج لان ده رحته حلوه =ريحه الزيت بقيت اخف واطول مده قاعده نعومه ورحته لما اختلطت مع ريحه البيبي اويل بقيت افضل
بعد الكلام الكتيررر ده ممكن حد يقولي بردوه ده عيب من الزيت الخام هقوله لع والف لع هههههههه لان الزيت من مكان محترم وغالي وتاني حاجه جربت اكتر من نوع زيت خام ومن اكتر من حتا مع كل الللي سبق ونفس النتيجه كانت بتكون
اخر حاجه انا حطيته نقطته من الزيت علي بيبي اويل اكتررررر علشان هوا مركز جداااااا

ميرسى يا موزة
ادعوووووولى بقا اصلا الخلطة دى جبتها من الست بتاعت الحمام المغربى ودهنتلى بيها جسمى بعد ما خلصت ياااااااا رووووعة جدااااااا
قوليلى طب احلى ريحة زيت عطرى جربتيهاا

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها يارب وفقني مرمر مشاهدة المشاركة  

اييوة يا اشري يا قمر قوللنا بكم و منين و صورة عشان هموت عليها  

صورتهاااا فوق
بناااااااااااااااااات
يلا بقا حمسونى كدة عشان الواحد ميسبش نفسة ويهمل فيها عايزة افضل اهتم كدة بنفسى على طووووول

يااااااارب ابعد عنى وعن زوجى وبنتى واهلى كل سوء وكل شر وكل عين يااااااااااااااااااااااارب

قديم(ـة) 22/09/2010, 01:48 PM   #113
مشرفة سابقة
Asteroids2000 Champion

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

أنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورةأنوش مشهورة

الأوسمة

أنوش غير متصل

بنات مين جابت جهاز البديكير دا وجربته ؟؟

انا كنت بشوفه من كام سنة كده في قنوات التلفزيون بتاعة الاعلانات زي تي في شوب وثين دايركت
بس طبعا سعره كان غالي انما دا ب 20 ج بس
فياريت اللي جربته تقول اذا حلو وفعلا بيشتغل وبيعمل المفعول وكل ادواته شغالة ولا فاطشة ومنظر عالفاضي ؟؟؟

والجهاز دا بردو بتاع المساج شغال ولا منظر وديكور ؟؟

اخر سؤال بئه الكاب الحراري انا عايزة واحد بس مش لقياه في اليكس ياترى حد شافه في حته في اسكندرية وبكام ؟؟

قديم(ـة) 22/09/2010, 04:04 PM   #114
عروس مبدعة

الملف الشخصي:
البلد: egypt

تقييم العضو:

Rody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميز

Rody88 غير متصل

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها أنوش مشاهدة المشاركة  

بنات مين جابت جهاز البديكير دا وجربته ؟؟

انا كنت بشوفه من كام سنة كده في قنوات التلفزيون بتاعة الاعلانات زي تي في شوب وثين دايركت
بس طبعا سعره كان غالي انما دا ب 20 ج بس
فياريت اللي جربته تقول اذا حلو وفعلا بيشتغل وبيعمل المفعول وكل ادواته شغالة ولا فاطشة ومنظر عالفاضي ؟؟؟

والجهاز دا بردو بتاع المساج شغال ولا منظر وديكور ؟؟

اخر سؤال بئه الكاب الحراري انا عايزة واحد بس مش لقياه في اليكس ياترى حد شافه في حته في اسكندرية وبكام ؟؟

انا شفت تاجرة بتبيعه بس معرفش اسمها بس هو كان بحاجة و 70

قديم(ـة) 22/09/2010, 04:10 PM   #115
عروس مبدعة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

Rody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميزRody88 بانتظار خطوتها الأولى للتميز

Rody88 غير متصل

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها JoOJo BuNnY مشاهدة المشاركة  

ازيكم أنا لسة جديدة هنا و كويس اوي اني لقيت موضوع زي ده :celebrate:

انا عاوزة اسأل على كريمات او ماسكات بس يا ريت تكون مكوناتها متوافرة و سريعة المفعول تودي أثار الحبوب

بجد يا ريت تساعدوني :o

بصى يا قمر اعملى ماسك بى وايت للبشرة الدهنية مرتين فى الاسبوع بس ضفيله كام حباية اسبرين انا بحب ماسك بى وايت جداا وسااعات لما ميبقاش عندى بحط ترمش على رز مطحون على نقطين ليمون و اسبرين و بشيله بس مش بفركه عشان الوش ميعملش احمرار

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها AnNoSha مشاهدة المشاركة  

بوصى بعد ما تخلصى تدهنى بيبى اويل او زيت زيتون او الاتنين مع بعض

انا بعمل كدا

لو فى حد تانى بيعمل حاجه تانيه يقولنا بقى

لا فيت المنصوره مش لاقياااااااااااه

لا ياقمر انا من المنصوره وروحت مترو ومحل العروسه وسألت مش لاقيتها

ربنا يكرم والاقيها بقى ههههههههه

شكرا ليكم ياقمراتF:

طيب بصى يا قمر لو مش لاقية خالص جيبى ايزى سويت العادية و سيحيها قوى او حطى الطبقة عادى و حطى عليها القماش الى هو بتاع ايزى سويت و شليها هتلاقيها هى هى كدة كدة القماش بتاعها مش بيبوظ و ممكن تجيى جهاز الشمع فى ناس جبته وقالت كويس

قديم(ـة) 22/09/2010, 04:16 PM   #116
عروس متميزة

الملف الشخصي:
البلد: المنصوره

تقييم العضو:

AnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريبا

الأوسمة

AnNoSha غير متصل

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها rody88 مشاهدة المشاركة  

طيب بصى يا قمر لو مش لاقية خالص جيبى ايزى سويت العادية و سيحيها قوى او حطى الطبقة عادى و حطى عليها القماش الى هو بتاع ايزى سويت و شليها هتلاقيها هى هى كدة كدة القماش بتاعها مش بيبوظ و ممكن تجيى جهاز الشمع فى ناس جبته وقالت كويس[/CENTER]

الحمد لله لاقيتها وجبتها امبارح:adore:

شكرا ياقمرF:

انا كنت جربت الموضوع دا وجاب مفعول زيها بس كنت بكسل وخلصت المنديل ومكنتش بغسلها اعاااااااااااااااااااا

وجهاز الشمع بفكر اجيبه ان شاء الله بس الشهر الجاى بقى لما اقبض ههههههههههه اول حاجه اجيبها من مرتبى جهاز الشمع

لا ياربى دا تانى حاجه لان المرتب الاولانى اتحجز خلاص ههههههههه
[/CENTER]

قديم(ـة) 22/09/2010, 06:28 PM   #117
عروس مبدعة

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

Rody88 غير متصل

اقتباس   المشاركة الأساسية كتبها AnNoSha مشاهدة المشاركة  

الحمد لله لاقيتها وجبتها امبارح:adore:

شكرا ياقمرF:

انا كنت جربت الموضوع دا وجاب مفعول زيها بس كنت بكسل وخلصت المنديل ومكنتش بغسلها اعاااااااااااااااااااا

وجهاز الشمع بفكر اجيبه ان شاء الله بس الشهر الجاى بقى لما اقبض ههههههههههه اول حاجه اجيبها من مرتبى جهاز الشمع

لا ياربى دا تانى حاجه لان المرتب الاولانى اتحجز خلاص ههههههههه

ههههههههه انت زى العسل اصلا
ان شاء الله ان شاء الله مرتبك يزيد و تجيبى حجات اكتر
و على فكرة ايزى سويت نزلت باين نوع تانى الغلاف بس بتاعه مختلف بس نفس القطع دى اسمها ايزى كلاسيك انا جبتلى واحدة ان شاء الله يومين و اجربها كدة يا رب متسحش تكون كويسة نفسى يخترعولنا مية كدة نحطها فى البانيو ننزل فيها نطلع من غير شعر

قديم(ـة) 22/09/2010, 06:38 PM   #118
عروس متميزة

الملف الشخصي:
البلد: المنصوره

تقييم العضو:

AnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريباAnNoSha ستنشهر قريبا

الأوسمة

AnNoSha غير متصل

ههههههههه انت زى العسل اصلا
ان شاء الله ان شاء الله مرتبك يزيد و تجيبى حجات اكتر

و على فكرة ايزى سويت نزلت باين نوع تانى الغلاف بس بتاعه مختلف بس نفس القطع دى اسمها ايزى كلاسيك انا جبتلى واحدة ان شاء الله يومين و اجربها كدة يا رب متسحش تكون كويسة نفسى يخترعولنا مية كدة نحطها فى البانيو ننزل فيها نطلع من غير شعر

هههههههههه ربنا يخليكى يارودى ياقمر

يارب يزيد يختى انا اكره ههههههههههه

فين دى اللى بتقولى عليها يارب الاقيها انا احب اجرب كل جديد ههههههههه

جربى واكتبى تجربتك هنا بقى ان شاء الله

والاختراع اللى بتقولى عنه دا يارييييييييييت فعلا يبقو ريحو وهما كمان ارتاحو ههههههههههه

قديم(ـة) 22/09/2010, 06:40 PM   #119
مشرفة سابقة
Asteroids2000 Champion

الملف الشخصي:

تقييم العضو:

الأوسمة

أنوش غير متصل

انا شفت تاجرة بتبيعه بس معرفش اسمها بس هو كان بحاجة و 70

مرسيه ياقمر تسلمي
انا شوفت الحجات دي التاجرات بتبيعها فعلا
بس انا عايزة اعرف تجارب وكمان الكاب دا بشوف انواع منه مش عارفة انيو احلى
محتاجة واحد عشان حمام الزيت وكده يارب حد يفيدني فيه

قديم(ـة) 22/09/2010, 07:12 PM   #120
عروس مشرقة

الملف الشخصي:
البلد: لـــــيبيا

تقييم العضو:

اموره2062011 عضوة جديدة

اموره2062011 غير متصل
lمســــــاء الخيرات

قمراوات مصر ازيكم كلكو واسفة جدا لتتطفلي ودخولي تجمعكم الحلو بس مضطرة والله

انا من ليبيا وحاليا مقيمة بمصر حبيت أسال عن مكان يبيع منتجات البودي شوب بس بسعر كويس لاني روحت لكارفور يلي في المعادي والصراحة اسعارو عالية اوي اخدت منو لايتين توتش وكريم لليدين بـ 200 جنيه مصري مش عارفة دي الاسعار في كل مكان او في مكان ارخص ؟؟؟

يارتكم تساعدوني ولكم جزيل الشكر مقدما

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً: 1 (0 من الأعضاء و 1 من الزوار)

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة مواضيع
لا يمكنك إضافة ردود
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

رمز [IMG] متاح
رموز HTML مغلق
Trackbacks are متاح
Pingbacks are متاح
Refbacks are متاح

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب المنتدى الردود آخر مشاركة
*((تجمع قمرات مصر للاستفساران للعناية بالبشرة الجزء ال 23 لشهر رمضان1431 ))* على خطى الحبيب استفسارات العناية بالبشرة والجسم 337 12/09/2010 06:13 AM
*((تجمع قمرات مصر للاستفساران للعناية بالبشرة الجزء ال 22 لشهر شعبان1431 ))* على خطى الحبيب استفسارات العناية بالبشرة والجسم 218 12/08/2010 06:08 PM
تجمع قمرات مصر للاستفساران للعناية بالبشرة الجزء ال 22 لشهر رجب1431 على خطى الحبيب استفسارات العناية بالبشرة والجسم 269 15/07/2010 11:05 PM
تجمع قمرات مصر للاستفساران للعناية بالبشرة الجزء ال 21 لشهر جمادي ثاني 1431 على خطى الحبيب استفسارات العناية بالبشرة والجسم 363 15/06/2010 08:18 PM
تجمع قمرات مصر للاستفساران للعناية بالبشرة الجزء ال 20 لشهر جمادي الأول 1431 أنوش استفسارات العناية بالبشرة والجسم 489 17/05/2010 09:16 PM

الساعة الآن +3: 08:36 AM.

جميع المواضيع و المشاركات تعبر عن رأي أصحابها فقط, و لا تمثل بالضرورة رأي موقع عروس.
جميع الحقوق محفوظة لموقع و منتديات عروس © 2001 - 2014
هذا المنتدى يستخدم منتجات بلص

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141